اخبار داغ

در لیگ دسته دو فوتبال کشور حاصل شد؛

تساوی «خوشه طلایی» ساوه و «گیتی پسند» اصفهان در حساس‌ترین بازی پایین جدولی‌ها

تساوی «خوشه طلایی» ساوه و «گیتی پسند» اصفهان در حساس‌ترین بازی پایین جدولی‌ها
هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم با رقابت بین تیم های پایین جدولی «خوشه طلایی ساوه» و «گیتی پسند اصفهان» در گروه سوم با نتیجه تساوی پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم با رقابت بین تیم های پایین جدولی «خوشه طلایی ساوه» و «گیتی پسند اصفهان» در گروه سوم با نتیجه تساوی پایان یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

در این بازی حساس که به نوعی ۶ امتیازی قعرنشینان به حساب می آمد، «خوشه طلایی» ساوه که در رده هشتم این مسابقات بود میزبان تیم رده یازدهم جدول، «گیتی پسند» اصفهان بود.

,

ساوجی‌ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زده بودند و تیم مدعی «خیبر خرم آباد» را در خانه اش با نتیجه بدون گل متوقف کرده بودند و در مقابل بهترین خط حمله لیگ دسته دوم گلی را دریافت نکردند.

,

تیم «گیتی پسند» هفته گذشته در خانه خود تُن به باخت ۳ بر  یک مقابل «کیمیافرآیند» داد تا یک گام به سقوط در لیگ دسته سوم نزدیک تر شود.

,

این دیدار به نوعی یکی از آخرین شانس های «گیتی پسند» برای رهایی از سقوط بود به همین خاطر از همان ابتدای بازی سعی کرد تا حداقل یک امتیاز را در این بازی خارج از خانه کسب کند.

,

از طرف دیگر «خوشه طلایی» که دستخوش تغییرات در کادر فنی شده بود به دنبال این بود که با شکست «گیتی پسند» یک یا دو پله در جدول صعود کند و  مقداری شرایط خود را بهبود بخشد.

,

هر دو تیم سعی کردند بر روی دروازه های همدیگر موقعیت های گل‌زنی ایجاد کنند ولی تلاش هر دو تیم نتیجه ای جز تساوی بدون گل نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه