اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

فروش مغازه‌های اداره ورزش ملایر برای بدهی پاس شایعه است/مغازه‌ها به هیئت‌های ورزشی واگذار می‌شود

فروش مغازه‌های اداره ورزش ملایر برای بدهی پاس شایعه است/مغازه‌ها به هیئت‌های ورزشی واگذار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسائل مطرح‌شده درباره فروش مغازه‌های جنب اداره ورزش ملایر برای بدهی پاس بی‌اساس و شایعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با ملایری‌ها با رد شایعات فروش مغازه‌های تجاری اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: متأسفانه شایعاتی بی‌اساس در فضای مجازی مبنی بر فروش واحدهای تجاری اداره ورزش و جوانان مبنی بر برای پاس همدان منتشرشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: از تمامی واحدهای تجاری جنب  اداره ورزش و جوانان تنها 4 باب آن متعلق به اداره ورزش و جوانان است و مابقی آن در اختیار شهرداری و اداره اوقاف است که در زمان مدیریت‌های گذشته و طبق توافق‌نامه‌هایی واگذارشده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ما به دنبال واگذاری این مغازه‌ها برای درآمدزایی هیئت‌های ورزشی هستیم.

,

وی واگذاری این مغازه‌ها به هیئت‌ها را نیازمند تائید بخش حقوقی اداره کل دانست و بیان کرد: حتی اگر بنایی بر فروش چهار باب مغازه باشد مبلغ فروش آن به‌حساب خزانه فرستاده‌شده و از خزانه به‌حساب اداره ورزش ملایر واریز می‌شود.

,

اکبری گفت:  در یک ماه گذشته معاون اداری مالی اداره کل به ملایر برای بازدید از این مغازه‌ها در ملایر حضور یافت  که این مغازه به فروش برسد و پول آن به‌حساب اداره ملایر واگذار شود اما با صحبتی که با مدیرکل انجام شد از این تصمیم صرف‌نظر شد.

,

وی بیان کرد: به دنبال مکاتبه و رفع موانع قانونی برای واگذاری این چهار باب مغازه به هیئت‌های ورزشی برای درآمدزایی آن‌ها هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه