اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

اعزام دومین تیم امدادی زنجان به کرمانشاه/مردم کمک های نقدی و غیر نقدی را به هلال احمر تحویل دهند

اعزام دومین تیم امدادی زنجان به کرمانشاه/مردم کمک های نقدی و غیر نقدی را به هلال احمر تحویل دهند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین تیم امدادی زنجان متشکل از 43 نفر به کرمانشاه برای امداد رسانی اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام میرزایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان زنجان می توانند اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

وی ادامه داد: پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر،کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی،داروهای ضروری و شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد:مردم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان و یا چادرهای مستقر در سطح شهر تحویل دهند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: مردم همچنین می توانند از طریق شماره حساب ریالی  99999 بانک های ملی، ملت،صادرات، رفاه، مسکن، دی ، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده به زلزله زدگان کمک کنند.

,

میرزایی با بیان اینکه شماره حساب ارزی(دلار) 702070 بانک ملی و شماره حساب ارزی ( یورو) 800300 بانک ملی برای این منظور در نظر گرفته شده است، گفت: شماره حساب ارزی (یورو) 99999 بانک ملت و شماره حساب ارزی ( دلار) 1404440 بانک ملی نیز در دسترس هموطنان است.

,

وی بیان داشت: کمک های مردمی همچنین از طریق شماره گیری تلفن همراه کدussd   :  *741*3*112# و از طریق شماره گیری تلفن همراه کدussd   :  *742# نیز امکانپذیر است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اعزام دومین تیم زنجانی به کرمانشاه،گفت:43 نفر اعم از کادر اداری و نجاتگران به منظور امداد رسانی به کرمانشاه اعزام شدند.

,

میرزایی از اختصاص 800دستگاه چادر به این امر خبر داد و گفت: 2 هزار و 700تخته پتو و 11 هزار انواع کنسرو به این امر اختصاص یافت.

,

وی با اشاره به اعزام دو تریلی،سه کامیون،دو،مینی بوس،دو وانت نیسان از استان زنجان به کرمانشاه، کفت: این امکانات عصر دیروز ارسال شد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه