اخبار داغ

رئیس سازمان انتقال خون زنجان:

1450 واحد پلاسما از انتقال خون زنجان به سمت کرمانشاه ارسال شده است/ 182 واحد خونگیری در استان زنجان انجام گرفته است

1450 واحد پلاسما از انتقال خون زنجان به سمت کرمانشاه ارسال شده است/ 182 واحد خونگیری در استان زنجان انجام گرفته است
رئیس سازمان انتقال خون استان زنجان گفت: هزارو 450 واحد پلاسما از انتقال خون استان زنجان به سمت کرمانشاه ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، هزارو 450 واحد پلاسما از انتقال خون استان زنجان به سمت کرمانشاه ارسال شده است، اظهار کرد: 400 نفردر استان زنجان در نوبت اهدای خون هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه به محض نیاز به خون مورد نیاز از افراد در نوبت استفاده خواهد شد، ابراز کرد: 182 واحد خونگیری در استان زنجان انجام شده است.

,

رئیس سازمان انتقال خون استان زنجان  با اشاره به اینکه ظرفیت های انتقال خون و نیاز به خود در حال حاضر مرتفع شده و میزان ذخایر خون افزایش پیدا کرده است، عنوان داشت: در آخرین اطلاعیه سازمان انتقال خون اعلام شده نیاز به خون برای زلزله زدگان کرمانشاه مرتفع شده است.

,

اسدی با بیان اینکه منبع خونی منبع ارزشمندی است و در استان زنجان با توجه به روزهای سرد سال با کاهش مراجعه کننده مواجه می شویم، عنوان داشت: در روزهای آتی مراجعه کنندگان به صورت عادی مراجعه کنند به بیماران مختلفی که نیاز به فراورده های خونی دارند خون اهدا کنند.

,

وی با اشاره به اینکه نیاز به فراورده های خونی یک نیاز دائمی و همیشگی بوده و محدود به زمان و مکان مشخصی نیست، تصریح کرد: از این که حس نوع دوستی نسبت به زلزله کرمانشاه در جامعه تبلور پیدا کرد از ملت ایران تشکر و قدردانی می کنیم.

,

رئیس سازمان انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه شهروندان می توانند در پایگاههای انتقال خون ثبت نام کنند تا در موقع لزوم با آنها تماس گرفته می شود، افزود: شهروندان می توانند به صورت حضوری در پایگاههای انتقال خون ثبت نام کنند و هم می توانند در سایتIbco.ir  برای ثبت نام مراجعه کنند.

,

اسدی با اشاره به اینکه شهروندان به هیچ عنوان در پایگاههای انتقال خون هجوم نیاورند چرا که ازدهام مانع خدمات رسانی می شود، خاطرشان کرد: باتوجه به استقبال گسترده مردم در کل کشور نیاز به خون در ساعات اولیه برطرف شده است.

,

وی با بیان اینکه پایگاه انتقال خون استان زنجان از آمادگی بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: پایگاه انتقال خون استان زنجان از ذخایر خونی  قبل از زلزله استفاده کرده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه