اخبار داغ

زلزله زدگان غرب کشور در انتظار کمک های مردمی/ کمک هایی که مرهم می شود

زلزله زدگان غرب کشور در انتظار کمک های مردمی/ کمک هایی که مرهم می شود
در پی زلزله شدید در غرب کشور، مردم زلزله زده این مناطق منتظر کمک های مردمی و دستان یاری گر هموطنان هستند، کمک هایی که مرهمی برای زلزله زدگان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیرافلاک شامگاه یکشنبه بود که زلزله ای 7.3 ریشتری غرب کشور را لرزاند، زلزله ای که همه را غمبار کرد، اتفاقی تلخ که در پی آن کودکانی بی سرپرست شدند، پدر و مادرانی فرزندان خود را از دست دادند و خانه هایی که ویران شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

زلزله غرب کشور نه تنها در نقطه ای از این کشور عده ای را داغدار کرد بلکه همه مردم ایران این روزها برای زلزله زدگان کرمانشاه آرام و قرار ندارند و از همان لحظات اول موج کمک های مردمی آغاز شد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای زلزله کرمانشاه و تصویری دردناک

, نتیجه تصویری برای زلزله کرمانشاه و تصویری دردناک,

 

,

مردمی که طاقت دیدن سختی و رنج دیگر هموطنان خود را ندارند برای کمک شتافتند یکی برای اهدای خون اقدام کرد و دیگری پتو و مواد غذایی، یکی دیگر مواد بهداشتی و آب و خلاصه هر آنچه که می توانند کمک می کنند.

,

 

,

اما شدت و عمق این اتفاق آنقدر زیاد است که همچنان مردم زلزله زده کرمانشاه در انتظار کمک های مردمی هستند، بسیاری از مردم خانه های خود را از دست داده و آواره خیابان ها شده و حتی بدون چادر برای اسکان در این سرمای هوا چاره ای جز نشستن در خیابان را ندارند.

,

 

,

ما مردم بروجرد چنین زلزله ای را در فروردین 85 لمس کرده ایم و به خوبی می توانیم شرایط را در این نقطه احساس کنیم و می طلبد مردم بروجرد این بار نیز مانند همیشه به کمک زلزله زدگان بشتابند تا این کمک ها مرهمی برای آنها باشد.

,

 

,

از همان ابتدای این اتفاق بسیاری از نیروهای امداد و نجات هلال احمر، بسیج، سپاه، ارتش، اورژانس و سایر نیروها وارد عمل شدند و مردم سراسر ایران در حال کمک به زلزله زدگان  هستند.

,

 

,

 

,

نتیجه تصویری برای اهدای خون برای زلزله زدگان

, نتیجه تصویری برای اهدای خون برای زلزله زدگان,

 

,

اهدای 143 واحد خون به زلزله زدگان غرب کشور

,

 

,

"غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: روز گذشته 167 نفر از مردم بروجرد برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد 143 نفر موفق به اهدای خون شدند.

, سفیرافلاک,

 

,

وی اضافه کرد: با توجه به این که اعلام شد گروه خونی O  برای زلزله زدگان نیاز است از این تعداد 82 واحد خون گروه O اهدا شده که در اختیار زلزله زدگان و نیازمندان به خون قرار می گیرد.

,

 

,

به گفته وی انتقال خون بروجرد از صبح تا عصر آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

,

 

,

نتیجه تصویری برای ارسال چادر برای زلزله زدگان

, نتیجه تصویری برای ارسال چادر برای زلزله زدگان,

 

,

ارسال 900 چادر از بروجرد  به مناطق زلزله زده کرمانشاه

,

 

,

"محمد کرمی" رئیس هلال احمر بروجرد افزود: 900 عدد چادر برای اسکان زلزله زدگان به کرمانشاه ارسال شده که این تعداد چادر با 6 کامیون فرستاده شده تا در اختیار زلزله زدگان این منطقه قرار گیرد.

,

 

,

وی اضافه کرد: چادر، مواد غذایی، آب و مواد بهداشتی مهمترین نیازهای زلزله زدگان هستند که تا کنون مردم شهرستان بروجرد مقدار زیادی آب معدنی، پتو و نان را برای کمک به زلزله زدگان به هلال احمر بروجرد تحویل داده اند و در اولین فرصت این محموله کمک ها به کرمانشاه ارسال خواهد شد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای اتوبوس امبولانس برای زلزله زدگان

, نتیجه تصویری برای اتوبوس امبولانس برای زلزله زدگان,

 

,

ارسال یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به کرمانشاه

,

 

,

"کامران سبزیان" رئیس شبکه بهداشت بروجرد گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از بروجرد به مناطق زلزله زده با پنج نفر نیروی اورژانس اعزام شده اند و در صورت اعلام نیاز، این آمادگی وجود دارد که نیروهایی به عنوان پرستار به این مناطق اعزام شوند.

,

 

,

برپای 10 چادر برای جمع اوری کمک های مردمی

,

 

,

"احمد گودرزیان" معاون فرماندار بروجرد افزود: 10 چادر توسط بسیج و هلال احمر در سطح شهر برپا می شود تا کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری نماید.

,

 

,

وی تصریح کرد: مواد غذایی، آب، شیر خشک، پتو از اقلام ضروری زلزله زدگان غرب کشور هستند که تلاش می شود تا این کمک ها امروز از شهرستان بروجرد به مناطق زلزله زده ارسال شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه