اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

شهدای روحانی مظلوم‌ترین قشر هستند

شهدای روحانی مظلوم‌ترین قشر هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهدای روحانی مظلوم‌ترین قشر هستند به طوری که متولی نیز ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار کرد: شهدای روحانی در کشورمان مظلوم‌ترین قشر هستند به طوری که حتی این حوزه متولی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی به برگزاری اجلاس روحانیان در هفت آذر ماه امسال اشاره کرد و ضمن ابراز امیدواری برای تاثیر آن درراستای رفع شکاف بین مردم و روحانیان، خاطرنشان کرد: آنچه که در صدا و سیما، سینما، کتب و تالیفات به نگارش در آمده گویای این است که در طول هشت سال دفاع مقدس طلاب فقط جوانان را از زیر قرآن رد کرده‌اند و خود نقش مستقیم نداشته‌اند.

,

این مسئول اضافه کرد: این چنین در ذهن‌ها نهادینه شده است که طلاب صرفا با سخنرانی‌های طوفانی و حزن‌انگیز جوانان را برای حضور در جبهه‌ها تهییج کرده و خود در میدان‌‌ها حاضر نشده و جانبازی نکرده‌اند حال آنکه وجود پنج هزار شهید روحانی در سراسر کشور خلاف این مطلب را اثبات می‌کند.

,

نجفقلی‌زاده سرایی تصور اینکه روحانیان فقط در بمباران شهید شده‌اند از اساس نادرست دانست وادامه داد: شهید روحانی مصطفی ردانی‌پور فرمانده قرارگاه عملیاتی فتح فردی بود که پنج لشکر با عِدِّه و عُدّه در اختیار داشت، همچنین کمتر کسی شهید روحانی تمکین وش، قاسم کاظمی و ... را می‌شناسد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در تاکید این مطلب که شهدای روحانی مظلوم‌ترین قشر هستند، گفت: افکار عمومی چنین شکل گرفته است که خانواده این قشر از امتیازهای خاصی بهره‌مند هستند در حالی که چنین نبوده و خدمتی کمتر یا بیشتر از خانواده شهدای سایر اقشار دریافت نمی‌کنند.

,

وی ادامه داد: حتی گاه شرایط برای خانواده این شهدا دشوار‌تر بوده و از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز اجتناب می‌کنند چون این طور القاء می‌شود که به دنبال سوءاستفاده از لباس روحانیت هستند.

,

این مسئول ضمن اشاره به اینکه در این استان 87 روحانی در هشت سال جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: کنگره 7 آذر امسال یک فرصت مغتنم برای معرفی شهدای روحانی در جامعه و یاد کردن آنها و تجلیل از خانواده‌های‌شان به شمار می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه