اخبار داغ

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد حفاری و ژئوشیمی

برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد حفاری و ژئوشیمی
رئیس گروه کارآفرینی و مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز از همکاری با دانشگاه لئوبن اتریش در زمینه برگزاری دوره‌های مشترک کارشناسی ارشد حفاری و ژئوشیمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج چهارم، دکتر افشین قنبرزاده دراین‌باره اظهار کرد: در نشستی با حضور پروفسور تان هوزر (Thonhouser )رئیس گروه مهندسی نفت دانشگاه لئوبن اتریش مقرر شد همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی بین دو دانشگاه افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

 

,

وی افزود: همچنین در این نشست مقرر گردید دو دانشگاه برای مطالعات میادین نفتی به‌صورت مشترک تفاهم‌نامه‌ای را امضاء و به مرحله اجرا درآورند.

,

 

,

رئیس گروه کارآفرینی و مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز، ادامه داد: از دیگر مسائل مطرح‌شده در این نشست تبادل استاد و دانشجو بین دو دانشگاه بود که در این خصوص نیز مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای تنظیم و با حضور مسئولان دو دانشگاه امضا شود.

,

 

,

گفتنی است در این نشست دکتر حاجی دولو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر علیزاده رئیس دانشکده علوم زمین، دکتر زراسوندی، دکتر دنه دزفولی، دکتر مرادی، دکتر تمثیلیان از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و هیئتی از دانشگاه لئوبن اتریش حضور داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه