اخبار داغ

رئیس اتحادیه طلافروشان استان قزوین خبر داد:

تخفیف ۶۰درصدی مالیات بر ارزش افزوده/ اعتصاب طلافروشان قزوینی را تکذیب می‌کنم

تخفیف ۶۰درصدی مالیات بر ارزش افزوده/ اعتصاب طلافروشان قزوینی را تکذیب می‌کنم
رییس اتحادیه طلافروشان استان قزوین گفت: بر اساس توافق نامه بین اداره کل مالیات استان و اتحادیه طلافروشان برخی از طلافروشان مشمول تخفیف۵۰تا۶۰درصدی مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای ارزش افزوده طلافروشان قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج زاده در گفت‌وگو با  صبح قزوین با تکذیب خبر اعتصاب و تجمع طلافروشان اظهار کرد: بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده که سال ۸۷در مجلس شورای اسلامی مصوب شد، توافق نامه ای با اداره کل امور مالیاتی استان منعقد کردیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: با توجه به تعامل خوب ادارات کل مالیات و دارایی استان قزوین با اصناف،این ادارات کل قول مساعد دادند بر اساس توافق انجام شده بخشی از مالیات بر ارزش افزوده مجموع درآمد برخی از طلافروشان را مشمول تخفیف کند. 

رییس اتحادیه طلافروشان استان قزوین عنوان کرد: بر این اساس برخی از طلافروشان که به لحاظ درآمدی در سطح پایین تری نسبت به بقیه بوده و در کار خود مجرب و مورد اعتماد هستند مشمول تخفیف۵۰تا۶۰درصدی مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای ارزش افزوده طلافروشان قرار می گیرند. 

فرج زاده تصریح کرد: تأیید این دسته از طلافروشان برعهده اتحادیه طلافروشان استان قرار داده شده است. 

وی گفت: به منظور اطلاع رسانی به صنف طلافروشان جلسه ای در مسجد آقاعلی برگزار شد و با توجه به اینکه برخی از طلافروشان در جریان امر قرار نداشتند، تصور کردند مشکلی رخ داده که بعضی از همکاران آنها مغازه خود را باز نکرده اند. 

این مسئول در پایان اذعان کرد: این تصور اشتباه موجب شد که آنها هم مغازه‌های خود را باز نکرده و شایعه اعتصاب طلافروشان منتشر شود که آن را تکذیب می‌کنم. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه