اخبار داغ

استاندار تهران:

عدم توانایی در صادرات کالا نشان از عدم توانایی در تولید نیست

عدم توانایی در صادرات کالا نشان از عدم توانایی در تولید نیست
استاندار تهران، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تولیدی داشته باشیم که در بازار داخلی و بازار خارجی مشتری داشته باشد؛ بدانید بدون سرمایه گذاری و بدون فعال کردن تولید اقتصاد احیا نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، در پی بیانات مدیرکل جهاد کشاورزی مبنی بر اقدامات انجام شده، برنامه ها و مشکلات پیش رو، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: ما تکلیف در ایجاد پنجره واحد داریم که در راستای برنامه پنجم است؛ پنجره واحد برای بیان درخواست‌ها از سوی متقاضیان است که نهایتاً مجوز یک روز بعد صادر خواهد شد؛ اگر طرحی قرار باشد چهار ساله مجوز بگیرد اقتصادی است؟ این عمل به اقتصاد مقاومتی و فرمایش رهبری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

وی گفت: عدم توانائی در صادرات کالا نشان از عدم توانائی در تولید نیست؛ کارها نباید این اندازه طولانی شود و این کار باعث افزایش قیمت تمام شده است و این امر اقتصادی نیست؛ مجوز را به موقع صادر کنید تا کالای ترکی در بازار با نصف قیمت تولیدات ما عرضه نشود؛ ما در هدررفت سرمایه شهرستان مسئول هستیم؛ اگر دنبال اشتغال هستیم تنها تولید قارچ، قالی بافی و غیره نیست بلکه باید صنایع راه‌اندازی شود.

,

استاندار تهران با اشاره به این‌که اجازه بهره برداری به کارخانه جات نمی‌دهیم و می گوییم چرا مردم بیکار هستند، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی تولیدی داشته باشیم که در بازار داخلی و بازار خارجی مشتری داشته باشد؛ ما وظیفه داریم به سرمایه گذار کمک کنیم؛ جواب مردم را سریع بدهیم؛ بدانید بدون سرمایه گذاری و بدون فعال کردن تولید اقتصاد احیا نخواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: آسیب شناسی از ۱۰ طرحی که فرماندار اشاره کردند انجام دهید تا مشخص شود مشکل از کجا است؛ بهانه گیری در راه اقدامات اقتصادی درست نیست؛ در گردشگری فیروزکوه می‌توان ۱۰ هزار شغل ایجاد کرد چرا مانع تراشی می‌کنید؟ ، ما مسئول انحراف جوانان و زنان خود در جامعه هستیم.

,

محمد حسین مقیمی با تحسیس تجمیع اراضی کشاورزی در شهرستان، تاکید کرد: این کار بزرگی است و باید موانع دیگر برداشته شود؛ بدانید بدون نان نمی توان زندگی کرد؛ اشتغال با سرمایه‌گذاری حل خواهد شد؛ اگر همراه نیستید اجازه دهید کسی که لایق تر است در جای شما بنشیند؛ با کسی که تولید ملی را تقویت می کند باید برخورد سالم داشت و گردن کسی که قاچاق می کند را باید شکست.

,

وی بر زمان پاسخگویی به خواسته‌های مردم تاکید کرد و گفت: زمان ارزشمند است؛ اقتصاد مقاومتی یعنی از زمان به درستی استفاده کنیم؛ کار سرمایه گذار باید به موقع انجام شود تا قیمت تمام شده کاهش یابد؛ نباید این طور باشد که امروز بگوئیم کار شما نمی‌شود و وقتی نامه وزیر یا استاندار آمد کار مردم را راه بیندازیم؛ این اشتباه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه