اخبار داغ

در شماره‌های امروز صورت گرفت؛

اتحاد تلخ روزنامه‌های کشور!+ تصاویر

اتحاد تلخ روزنامه‌های کشور!+ تصاویر
روزنامه‌های سرا سری کشورمان در شماره امروز خود ضمن همدردی با زلزله‌زدگان به بررسی ابعاد این حادثه تلخ و جان‌گداز پرداخته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، یکشنبه‌شب یکی از تلخ‌ترین شب‌های ایران در بود، شبی تلخ که با زلزله مهیب در استان‌های غربی همگان را شوکه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

زلزله‌ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در منطقه سرپل ذهاب و قصر شیرین واقع در استان کرمانشاه را لرزاند که لرزش این زمین‌لرزه در بسیاری از مناطق غربی کشورمان احساس شد.

,

تا این لحظه پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را 413 نفر، به شرح زیر اعلام کرده است: سرپل ذهاب: 306، اسلام‌آباد غرب: 22، کرند: 14، قصر شیرین: 28، جوانرود: 3، ثلاث: 15، کرمانشاه:25

,

این در حالی است که از همان لحظات آغازین این حادثه تلخ تمامی نیروهای امداد و نجات و دستگاه‌های نظامی و انتظامی دست‌به‌کار شدند اما وضعیت جغرافیایی منطقه سرعت امدادرسانی را به آسیب دیدگان را با کندی روبرو کرده بود که با حضور وزرای بهداشت و کشور در منطقه تا حدودی این مشکل برطرف شد.

,

از سوی دیگر روزنامه‌های سرا سری کشورمان نیز در شماره‌های امروز خود به‌صورت متحد و یکپارچه ضمن همدردی با حادثه دیدگان به بررسی این حادثه تلخ پرداختند.

,

باید گفت یکی از روزهای اتحاد روزنامه‌های کشور بود که البته باید از به نام اتحاد تلخ نام برد!

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه