اخبار داغ

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد:

قم رتبه اول در سرعت و دقت ثبت شرکت‌ها

قم رتبه اول در سرعت و دقت ثبت شرکت‌ها
مدیرکل ثبت اسنادواملاک استان گفت: مردم قم درسال ۱۳۹۵، ۲۴ میلیارد تومان و در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۶، ۱۴ میلیارد تومان حق ثبت پرداخت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا،مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در دیدار با احمد امیرآبادی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان قم رتبه اول در سرعت و دقت عمل ثبت شرکت‌ها در کشور را دارد، اظهار داشت: هم اکنون از ۱۱۳ دفتر ثبت اسناد موجود در استان ۱۰۰دفتر فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی به اقدامات صورت گرفته نیز اشاره کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته جعل اسناد به حداقل رسیده که منجر به کاهش شکایات املاک در دادگستری شده است.

,

 سلامتی اضافه کرد: تفاهنامه سه جانبه‌ای بین شهرداری و نظاممهندسی و اداره کل ثبت اسنادواملاک استان منعقد شد که اسناد دولتی بین دفاتر ثبت تقسیم می‌شود.

,

مدیرکل ثبت اسنادواملاک ادامه داد: با اداره کل ثبت احوال استان هماهنگی‌هایی صورت گرفته و در یک سیستم شبکه‌ای به هم متصل شدند.

,

وی افزود: علاوه بر این ۱۲۷ میلیارد تومان نیز از معوقات بانکی وصول شد.

,

سلامتی بیان داشت: میزان درآمد اداره کل ثبت اسنادواملاک در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بود و در ۶ ماهه امسال نیز ۱۴ میلیارد تومان درآمد کسب شد.

,

احمد امیرآبادی فراهانی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته گفت: مشکلات ثبتی هرچه سریع‌تر مرتفع گردد و انجام امورات ثبتی نیز باید با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

,

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با برون‌سپاری و مکانیزه کردن امورات ثبتی می‌توان به انجام این امور سرعت داد.

,

وی اظهار داشت: عدم وجود اداره ثبت در برخی از مناطق قم باعث رفت‌وآمد مردم به مرکز شهر و ایجاد ترافیک و هزینه می‌گردد که ضرورت دارد ضمن بررسی برون‌سپاری و ایجاد ادارات در مناطق، انجام کارها برای مردم سهل و آسان گردد.

,

نماینده مردم قم در ادامه بیان داشت: این اداره کل باید برای پایین آوردن هزینه‌های امورات ثبتی تدابیری اندیشیده شود و حداقل هزینه از مردم استان اخذ گردد.

,

در پایان این دیدار برخی از قوانین و مقررات ثبتی به بحث و بررسی گذاشته شد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه