اخبار داغ

فرمانده انتظامی خرمدره خبرداد

کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر در خرمدره

کشف ۶ کیلوگرم موادمخدر در  خرمدره
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی و مبارزه با سرقت و ارتقا سطح امنیت اجتماعی در این شهرستان، ماموران انتظامی موفق به کشف و ضبط ۶ کیلوگرم مواد مخدر سنتی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، سرهنگ عباس حسنی  در جمع خبرنگاران خرم دره  گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی و مبارزه با سرقت و ارتقا سطح امنیت اجتماعی در این شهرستان، ماموران انتظامی موفق به کشف و ضبط ۶ کیلوگرم مواد مخدر سنتی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر، ,

وی  افزود: در این رابطه، پلیس خرمدره توانست ۱۹ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر و هشت سارق ساختمان های نیمه کاره را دستگیر کند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت:  در هشت ماهه امسال نیز ۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که در این خصوص نیز ۱۹۲ نفر قاچاقچی خرده فروش و توزیع کننده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

,

حسنی همچنین گفت : در حوزه سرقت هم یک سارق که اقدام به سرقت از ساختمانهای نیمه کاره می کرد دستگیر گردیده که در بازجویی های بعمل آمده فرد سارق به انجام ۸ فقره سرقت اعتراف کرده است و  ارزش ریالی اقلام مکشوفه  ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

,

وی  گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توانمندی بالای خود، اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجارشکنان در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند.

,

این مقام مسئول در پایان  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه توسط برخی افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه