اخبار داغ

جزئیات جدید کمک رسانی به مردم درکرمانشاه/ مردم نیاز شدیدی به آب و غذا دارند

جزئیات جدید کمک رسانی به مردم درکرمانشاه/ مردم نیاز شدیدی به آب و غذا دارند
نیروهای اعزامی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد که به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب کرمانشاه اعزام شده اند از کمبود امکانات و نبود مدیریت در منطقه گلایه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، علی محمد خرم روز یکی از نیروهای اعزامی اورژانس 115 استان به سرپل ذهاب کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: روز گذشته با سه دستگاه آمبولانس و 9 نیرو  به سرپل ذهاب کرمانشاه آعزام و با وضعیت آشفته کرمانشاه رو به رو شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایل بانو، ,

وی بیان کرد: شهر بسیار آسفته است آب،برق، تلفن همه چیز قطع است و نیاز به مدیریت دارد چرا که مردم از نبود و کمبود امکانات رنج می برند.

, ه,

خرمروز ادامه داد: مردم از کمبود امکانات در عذاب هستند وظیفه ما انتقال دادن بیمارها به بیمارستان است اما مردم از ما درخواست آب و غذا می کنند هیچکس نیست به مردم آب برساند از ما چادر می خواهند و یا می گویند از سرما داریم یخ میزنیم این حرف ها اشک هر انسانی را در می آورد.

,

این نیروی اعزامی اورژانس 115 استان عنوان کرد: خدمات رسانی به زلزله زدکگان به کندی پیش می رود و در اینجا به دلیل عمق خسارت ها برای مردم باید گریه کرد ما اکنون در منطقه پل ذهاب در منطقه بیمارستان صحرایی پل ذهاب هستیم بیمارستان صحرایی پل ذهاب نیز تخلیه شده است اکنون هیچ بیماری در پل ذهاب وجود ندارد همه را به بیمارستان کرمانشاه انتقال دادیم.

, ه,

خرمروز به وضعیت اسکان مردم و اینکه سرمای دیشب را چگونه گذارندند گفت: خیلی از مردم دیشب را تا صبح در خیابان بودند وسایل گرمایشی نیز بسیار کم بود تا صبح از سرما می لرزیدند.

,

وی افزود: عملیات امداد و نجات و درمان که به تیم ما محول شده بود تمام شده است و اکنون بحث اسکان مردم مد نظر است که این کار نیز توسط سایر ارگان های کمکی انجام می شود احتمالا امروز عصر به استان برگردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه