اخبار داغ

افتتاح شعبه اول مرکز نیکوکاری در مؤسسه قرآنی حضرت زینب طاهره (س) آلارد + تصاویر

افتتاح شعبه اول مرکز نیکوکاری در مؤسسه قرآنی حضرت زینب طاهره (س) آلارد + تصاویر
اولین مرکز نیکوکاری در مؤسسه قرآنی حضرت زینب طاهره(س) وابسته به تبلیغات اسلامی رباط کریم در راستای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز ؛ نخستین مرکز نیکوکاری در مؤسسه قرآنی حضرت زینب طاهره(س) وابسته به تبلیغات اسلامی رباط کریم صبح امروز در راستای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز ؛, رباط نیوز,

براساس این گزارش،در راستای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، شعبه اول مرکز نیکوکاری در مؤسسه قرآنی حضرت زینب طاهره(س) وابسته به این اداره با حضور عزیزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، کرمی، رئیس مرکز نیکوکاری،‌ یارمحمدی، مدیر این مؤسسه در الارد افتتاح شد.

,

این مرکز نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با نام علی ابن ابی طالب(ع) در شهرک الارد افتتاح و به مدیریت یارمحمدی اداره می شود.

,

مدیر مؤسسه قرآنی حضرت زینب طاهره(س)، ابراز داشت: این مرکز مسئولیت توزیع حمایت های کمیته امداد و مردمی را به مدد جویان و نیازمندان و همچنین جمع آوری کمک و حمایت های خیرین شهرک الارد وپرندک را بر عهده دارد و امید است با معرفی افراد نیازمند و با کمک و همکاری همدیگر، دستگیر نیازمندان و اقشار آسیب پذیر باشیم.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه