اخبار داغ

آمادگی پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر قروه برای دریافت کمک های مردمی

آمادگی پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر قروه برای دریافت کمک های مردمی
پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر هم اکنون در میدان اتحاد شهرستان قروه چادرهای خود را برای دریافت کمک های مردمی به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه برپا نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، هم اکنون میدان اتحاد شهرستان قروه چشم به راه مردم خیر و نیک اندیش و نوع دوستی است که می توانند با حتی یک بطری آب معدنی به هموطنان خود در استان کرمانشاه یاری برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم همکاری مردم در کمک به مردم مناطق زلزله زده اظهار داشت: هلال احمر شهرستان قروه آمادگی کامل برای جذب و دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز شهرستان قروه را دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه مردم لازم است تا کمک های خود را از طریق هلال احمر و کمیته امداد به مناطق زلزله زده انتقال دهند گفت: مردم باید با هوشیاری کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تنها از این طریق به نیازمندان در مناطق زلزله زده انتقال دهند.

,

گفتنی است در چنین شرایطی ممکن است گروه هایی در سطح شهرستان ها ایجاد شوند که به صورت خودجوش اقدام به جمع اوری کمک های مردمی نمایند در حالی که لازم است تا از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر اینگونه اقدامات صورت پذیرد.

,

, , , , , , , , ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه