اخبار داغ

فرماندار قرچک:

ادارات قرچک ملزم به رعایت حقوق روشندلان هستند

ادارات قرچک ملزم به رعایت حقوق روشندلان هستند
فرماندار شهرستان قرچک گفت: همه ادارات قرچک ملزم به رعایت حقوق روشندلان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ، جلسه بررسی مشکلات نابینایان شهرستان قرچک به ریاست مسعود مرسلپور فرماندار و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، برخی مدیران ادارات و نمایندگان روشندلان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضای مفید و مؤثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد.

,

وی افزود: در جامعه مشاهده می شود افراد روشندل به توفیقاتی دست یافته اند که بسیاری از انسانها با سلامت جسمی کامل از رسیدن به این توفیقات بی بهره مانده اند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک همه ادارات را ملزم به رعایت حقوق همه اقشار جامعه بخصوص روشندلان کرد و در نهایت برای رسیدگی به مشکلات این قشر از جمله موضوع اشتغال، ورزش، مناسب سازی معابر شهری، مسکن و ... قول مساعد داد.

,

در ادامه این نشست صمیمی نیز چند تن از روشندلان به نمایندگی از سایرین به بیان مشکلات خود در زمینه اشتغال، استفاده از مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی و لزوم تسهیل در مناسب سازی معابر شهری اشاره کردند.

,

در پایان نیز هر یک از دستگاههای شهرستان برای رسیدگی به مشکلات نابینایان اعلام آمادگی کردند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه