اخبار داغ

دغدغه مردم یک روستا؛

تنها روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر که راه آسفالته ندارد

تنها روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر که راه آسفالته ندارد
روستای سرچشمه در شهرستان جم، تنها روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر است که راه آسفالته ندارد و مردم این روستا سال هاست که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپاس؛  استان بوشهر در بحث راهسازی در کشور رتبه اول دارد و تنها یک روستای بالای ۵۰ خانوار و دو روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته در استان وجود دارد که این روستای بالای ۵۰ خانوار، روستای سرچشمه واقع در جم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مردم روستای سرچشمه چندین سال است که از مسیر خاکی خط لوله گاز رفت و آمد می کنند که در دو دوره قبل مجلس، زمانی که دکتر جلالیان نماینده چهار شهرستان جنوبی استان بود، راه جدیدی برای روستای سرچشمه در دست احداث قرار گرفت و بسیاری از کارهای آن انجام شد.

,

در بازدید نوروزی فرماندار جم به همراه رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان از پروژه راه سرچشمه، نوروزی بر لزوم تسریع در تکمیل و نظارت بیشتر بر حسن اجرای پروژه تاکید کرد.

,

رستمی مدیر کل راه و شهرسازی در بازدید از پروژه راه سرچشمه شهرستان جم گفت: راه سرچشمه ۱۷ کیلومتر است که ۱۱ کیلومتر آن، خاک برداری و ۹۰ درصد ابنیه و پل های مسیر هم احداث شده است که در فاز اول، طبق برنامه تا پایان سال ۴ کیلومتر از مسیر آسفالت می شود.

,

رستمی اظهار داشت: در سال جاری، یک میلیارد تومان اعتبار از شهرستان اختصاص داده شده است و ۲ میلیارد تومان هم از اعتبارات ملی استفاده می کنیم که بخشی از این اعتبار، مطالبات پیمانکار است، اما با وجود بدهی به پیمانکار، ۷ میلیارد تومان تعهد جدید در این پروژه ایجاد شده است تا پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

,

مدیر کل راه و شهرسازی ادامه داد: برای تسریع در تکمیل پروژه به تزریق اعتبار بیشتر نیاز است و پیمانکار نیز لازم است تمام ظرفیت خود را در راستای تکمیل پروژه به کار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه