اخبار داغ

ارسال 10 کامیون کمک مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه / کمک های مردم برای ارسال با هماهنگی هلال احمر دهگلان باشد

ارسال 10 کامیون کمک مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه / کمک های مردم برای ارسال با هماهنگی هلال احمر دهگلان باشد
مردم شهرستان دهگلان به صورت خود جوش تاکنون 10 کامیون کمک جمع آوری شده توسط خود مردم شهرستان به مناطق زلزله شده ارسال کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظری فرماندار دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا، ضمن تسلیت فاجعه تاسف بار به مردم زلزله زده استان کرمانشاه و ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهرستان دهگلان جهت کمک خود جوش به مردم زلزله زده گفت: مایه افتتخار است که مردم کشور مان علی الخصوص شهرستان دهگلان با مردم فاحعه دیده ابراز همدردی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا, دهگلان شیدا,




 نظری گفت: از دیروز تاکنون هزاران نفر از مردم دهگلان طی تماس تلفنی از کمکهای جمع آوری شده به خود جوش خبر داده  و خواهان ارسال آن به منطقه سرپل ذهاب هستند.


 فرماندار دهگلان ضمن تشکر از مردم شهرستان خواست که کمکهای جمع آوری شده باید با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان ساماندهی، مدیریت  و ارسال شود.


 وی  افزود: اگر کمکها به صورت غیر سازماندهی ارسال شود ناهماهنگی در شهرستان و چه بسا در اسال هم پیش خواهد آمد.


نظری با اشاره به درخواست سازمانهای مردم نهاد از فرمانداری برای جمع آوری کمک به مردم زلزله زده گفـت: درصورت مجوز از طریق جمعیت جوانان هلال احمر دهگلان آنان نیز می توانند با نماینده هلال احمر اقدام به جمع آوری کمک کنند  و کمکهای جمع آوری شده از طرق آنان به هلال احمر جهت ارسال تحویل شود.


 


سپاه دهگلان


 سرهنگ حبیب الله حیدری نیا  ضمن تسلیت فاجعه  تاسف بار مناطق زلزله زده کزمانشاه گفت: ما به سهم وتوان خود آماده هرگونه کمک به مردم زلزله زده هستیم.


 وی افزود: سپاه دهگلان با ارسال پیامک به جامعه هدف خود (بسیجیان) حاضر به هرنوع همکاری می باشد.


 سرهنگ حیدری نیا درادامه گفت: با توجه به اینکه کمکهای مردمی به مکانی برای دپو نیاز دارد ناحیه مقاومت سپاه دهگلان برای اینکار سوله ورزشی صالحین این ناحیه را در اختیار هلال احمر دهگلان قرار خواهد داد.


 
  10 کامیون کمک مردمی توسط خود مردم به سرپل ذهاب ارسال شده است


 سیروس محمد زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان با اشاره به استقبال بی نظیر مردم نوعدوست شهرستان گفت:  احساس نوعدوستی و اظهار محبت مردم نسبت به حادثه دیدگان بسیار بی نظیر است.


 وی افزود: از دیروز تاکنون حدود 10 کامیون کمک مردمی به صورت خود جوش  توسط مردم شهرستان به سرپل ذهاب ارسال شده است.


 
 رئیس کمیته امداد امام (ره)


 انور خالدیان رئیس کمیته امداد امام (ره) دهگلان اظهار داشت: این نهاد هم با برپایی دو ایستگاه در شهرستان دهگلان و یک ایستگاه جمع آوری در بلبان آباد آماده جمع آوری کمک  به مردم زلزله زده استان کرمانشاه است.


 وی در ادامه گفت: با کمک بخشداران و دهیاران در روستاهای پرجمعیت به صورت سیار اقدام به کمک برای زلزله زدگان خواهیم نمود.


 سرپرست شهردار دهگلان


 فریدون جواهری در ادامه درگفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهر داری دهگلان در نظردارد که یک دستگاه ماشین سیار برای جمع آوری کمکهای مردمی در سطح شهر دهگلان انجام دهد.


 نظری فرماندار دهگلان در ادامه گفت: برای جمع آوری کمکهای مردمی باید یک نفر نماینده ازسوی هلال احمر برای اینکار گمارده شود.

 

 انتهای پیام/

 

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سپاه دهگلان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,   10 کامیون کمک مردمی توسط خود مردم به سرپل ذهاب ارسال شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  رئیس کمیته امداد امام (ره),
,
,
,
,
,
,
,
,
,  سرپرست شهردار دهگلان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه