اخبار داغ

فرماندار تنگستان خبر داد؛

۲۶ میلیارد اعتبار پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر

۲۶ میلیارد اعتبار پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر
فرماندار تنگستان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته، پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان تامین اعتبار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سپاس، فرماندار تنگستان به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان، از پروژه تعریض و بهسازی محور بنه گز به عالیشهر و همچنین پروژه استانداردسازی و بهسازی مسیر اهرم به دلوار(چهارراه انبارک) بازدید بعمل آورد.

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته، پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان تامین اعتبار شده که با پیشرفت فیزیکی قابل توجه و اتمام کار ابنیه های مسیر، اواخر بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.



وی ادامه داد: پروژه مسیر اهرم به دلوار(چهارراه انبارک) نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی(راهداری) و کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین اعتبار شده که دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان در پایان افزود: از پیگیریهای صورت گرفته توسط استاندار، نماینده مردم در مجلس، تلاش اداره کل راه و شهرسازی و توجه سازمان برنامه و بودجه استان تشکر و قدردانی بعمل آورد.

/ انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه