اخبار داغ

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر:

توجه به کتاب و کتابخوانی و نوشتن کتاب یکی از ضروریات حوزه های علمیه است

توجه به کتاب و کتابخوانی و نوشتن کتاب یکی از ضروریات حوزه های علمیه است
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی و نوشتن کتاب یکی از ضروریات حوزه های علمیه است و ما هم در مدیریت حوزه علمیه خواهران برنامه ویژه ای را برای سازماندهی و توجه به مولفین خواهر و خواهر حوزه علمیه خواهران داشتیم و داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سپاس، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در جمع حوزه علمیه ریحانه النبی(س)اهرم گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی و نوشتن کتاب یکی از ضروریات حوزه های علمیه است و ما هم در مدیریت حوزه علمیه خواهران برنامه ویژه ای را برای سازماندهی و توجه به مولفین خواهر و خواهر حوزه علمیه خواهران داشتیم و داریم.

حجت السلام جمالی با اشاره به اهمیت کتاب خوانی  تصریح کرد: به ویژه در جشنواره ویژه علامه بلادی که پیش رو هست اعلام کردیم که هر خواهری که که کتابی نوشته در هر زمینه ای مورد حمایت قرار می گیرد لذا هم کتاب خوانی و هم نوشتن و نگارش و تالیف کتاب از اولویت های حوزه علمیه خواهران ان اشالله در این سال های پیش و خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
,
,



وی با اشاره به سخنان مقام معظم  رهبری که  دنیا دارد به سرعت پیش می رودخاطر نشان کرد:  ما اگر نخواهیم در حوزه های علمیه کاری انجام دهیم واگر ما عقب بمانیم نمی توانیم به رسالت خود عمل کنیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در ادامه افزود: امروز تمام رسالت ها به عهده حوزه علمیه است حوزه علمیه امروز باید بتواند طلبه های را تربیت کند که مجهز به علم و اخلاق و روش ها به روز برای تبلیغ دین اسلام باشند.

طلبه ها امروز باید بتوانند در امر تحصیلشان دقیق و کوشا باشند  از نظر علمی مجهز بشوند تا بنوانند اندوخته های خودشان را در علم و در اخلاق در قالب روش های  به روز به مردم ارائه بدهند.

وی با تاکید به طلاب تصریح کرد: به غیر از حوزه های علمیه برای بحث تبلیغ دین به جای دیگر امید نداشته باشیم کسی کار طلاب را انجام نمی دهد فقط حوزه های علمیه هست که امروز می تواند در این جامعه روحی بدمد و جان تازه به این جامعه بدهد.

/ انتهای پیام

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه