اخبار داغ

فرمانده ناحیه امام علی(ع)اهواز:

ارسال محموله کمک های ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)اهواز به مردم زلزله زده کرمانشاه

ارسال محموله کمک های ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)اهواز به مردم زلزله زده کرمانشاه
سرهنگ پاسدار عادل ساری از ارسال محموله ای با بیش از ۱۲ هزار آب معدنی،۳هزار کنسرو،پتو و یک عدد نانوایی سیار به مناطق زلزله زده کرمانشاه تا ساعاتی دیگرخبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی ضمن عرض تسلیت بمناسبت جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان در زلزله اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از وقوع زلزله، در راستای خدمت رسانی به هموطنان زلزله زده و کمک در آواربرداری و نجات بازماندگان و اسکان و درمان این عزیزان  وارد عمل شد و باتوجه به دستور مقام معظم رهبری تمام توان خود را برای کمک رسانی به اسیب دیدگان به کار میگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,
ارسال محموله کمک های ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)اهواز به مردم زلزله زده کرمانشاه
, ارسال محموله کمک های ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)اهواز به مردم زلزله زده کرمانشاه,
 
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی اهواز با بیان اینکه برادران و خواهران ما در مناطق زلزله زده، هم اکنون نیاز مبرم به اقلامی از قبیل پتو ، چادر، آب معدنی، کنسروجات و خشکبار دارند، گفت: ناحیه مقاومت امام علی علیه السلام بیش از ۱۲ هزار اب معدنی و ۳هزار کنسرو تن ماهی و ۵۰۰ پتو و یک نانوایی سیار را به مناطق زلزله زده ارسال کرده و همچنین آمادگی خود را جهت جمع اوری کمک های مردمی و ارسال به استان کرمانشاه را اعلام میداریم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)اهواز گفت:

,

از روز گذشته همه حوزه هاو پایگاههای مقاومت بسیج در سطح شهر اهواز و پایگاههای بسیج اداری، کارگری، اصناف، دانشجویی، بسیج خواهران و کانون های سایر اقشار بسیج کار اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های مردم را شروع کرده اند.

,

وی تاکید کرد: مردم مومن و انقلابی اهواز می توانند کمکهای غیر نقدی خود را با توجه به نیاز مردم زلزله زده شامل: پتو ،پوشاک ،آب معدنی،مواد غذایی و … را جهت ارسال به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه به حوزه ها و پایگاه‌ های مقاومت بسیج محلات تحویل دهند تا هرچه سریع تر به یاری مردم غیور غرب کشور بشتابیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه