اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه استان خبر داد:

ارسال کمک دارویی و غذایی سپاه قزوین به مناطق زلزله‌زده/ ۵۰۰ دانشجوی بسیجی به کرمانشاه اعزام می‌شوند

ارسال کمک دارویی و غذایی سپاه قزوین به مناطق زلزله‌زده/ ۵۰۰ دانشجوی بسیجی به کرمانشاه اعزام می‌شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از ارسال کمک دارویی و غذایی سپاه قزوین به مناطق زلزله زده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدای از هموطنانمان در حادثه زلزله در غرب کشور، اظهار کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به کمک رسانی به موقع و به هنگام دستگاهاه و نهاد‌ها به هم وطنان زلزله زده در غرب کشور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و بسیج در همان دقایق اول آمادگی خود را برای کمک همه جانبه اعلام کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: طی تماس‌های حاصل شده با مسئولین کردستان اطلاعات مربوط به اغلام مورد نیاز برای کمک به مردم زلزله زده دریافت شد و در همان ابتدا ۳ کامیون اغلام ضروی حاوی آب معدنی، پتو و مواد غذایی برای این عزیزان ارسال شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده برای مردم عزیز زلزله زده و نیاز جدی به کالا‌های اساسی تعداد قابل توجهی نان در حال پخت می‌باشد که تا عصر به مناطق زلزله زده اعزام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه نیرو‌های انسانی ما در سپاه و اقشار بسیج نیز اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند افزود: ۵۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی ما نیز در قالب اردو‌های جهادی اعلام آمادگی کرده اند که بزودی برای کمک به هم وطنان آسیب دیده به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد. 

وی در پایان گفت: در صورت اعلام نیاز جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و اقشار متخصص ما در سپاه صاحب الامر (عج) آمادگی لازم جهت اعزام به منطقه را دارند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه