اخبار داغ

یکی از اعضاء گروه جهادی امام حسن(ع) بسیج دانشجویی استان:

تمام اعضاء گروه جهادی در حالت آماده باش هستند

تمام اعضاء گروه جهادی در حالت آماده باش هستند
یکی از اعضاء گروه جهادی امام حسن(ع) بسیج دانشجویی استان گفت: تمام اعضاء در حالت آماده باش هستند. ضمنا فراخوانی هم منتشر شد تا بتوانیم نیروهای متخصص و با مهارت بیشتری را جهت اعزام به منطقه شناسایی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان ظفری یکی از اعضای گروه جهادی امام حسن(ع) در گفتگو با منطقه آزاد گفت: گروه جهادی امام حسن عسگری(ع) زیر نظر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه در روز پنجشنبه مورخ ۲۵/۸/۹۶ به مناطق روستایی این استان اعزام می شوند.


ظفری در ادامه اذعان داشت: تیم حاضر متشکل از جهادگران با سابقه و با مهارت در عرصه های عمرانی، بهداشتی، امدادی و ... هستند.


ظفری ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نظم حاکم بر این خدمت رسانی ها گفت: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن حرکت در چهارچوب قانونی و نظم بالا در مناطق روستایی نشین و کم بهره از امکانات فعالیت خود را آغاز کنیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,

این عضو گروه جهادی از حضور مسئول گروه در ستان جهت شناسایی و شرکت در جلسات خبر داد و گفت: تمام اعضاء در حالت آماده باش هستند. ضمنا فراخوانی هم منتشر شد تا بتوانیم نیروهای متخصص و با مهارت بیشتری را جهت اعزام به منطقه شناسایی کنیم.


وی در پایان از علاقمندان خواست تا پیگیر اطلاعیه ها و فراخوان های این گروه جهادی باشند.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه