اخبار داغ

شهردار رباط کریم خبر داد

شهرداری رباط کریم کمک‌های انسان دوستانه به زلزله‌زدگان را جمع‌آوری می‌کند

شهرداری رباط کریم کمک‌های انسان دوستانه به زلزله‌زدگان را جمع‌آوری می‌کند
شهردار رباط کریم از اقدام مدیریت شهری برای جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه و ارسال آن به مناطق زلزله‌زده غرب کشور با همکاری نهادهای مردمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ سید محمد میرزمانی، شهردار رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله استان‌های غربی کشور از اقدام برای جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی و انسان دوستانه همشهریان و ارسال آن به مناطق زلزله زده خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اعلام نیاز فوری به برخی از اقلام از جمله مواد غذایی و پوشاک گرم و همچنین وسایل ضروری از قبیل پتو و چادر با همکاری فرمانداری محترم و جمعیت هلال احمر شهرستان نسبت به برپایی ایستگاه جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه در روبروی شهرداری گردیده است که امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم کمک های مردمی را به این مناطق ارسال کنیم.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی ضمن تشکر از همه هموطنان و شهروندان محترم رباط کریم در کمک به این امر خداپسندانه اظهار داشت: از سازمان‌های مردم نهاد نیز انتظار می‌رود همکاری مناسبی با ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهر رباط کریم داشته باشند.

,

شهردار رباط کریم در پایان گفت: شهروندان عزیز می‌توانند جهت اهداء کمک‌های غیر نقدی خود با شماره ۵۶۴۲۷۷۷۷ روابط‌عمومی شهرداری رباط کریم و یا از طریق هلال احمر شهرستان رباط کریم اقدام کنند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه