اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان قم :

تمام دستگاه‌های امدادی در قم آماده‌باش هستند

تمام دستگاه‌های امدادی در قم آماده‌باش هستند
مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اعزام یک اتوبوس آمبولانس و یک تیم امدادی به جهت کمک به هم‌وطنان در کرمانشاه، گفت: تمام دستگاه‌های امدادی استان آماده‌باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اروجی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به زلزله اخیر در غرب کشور ، اظهار داشت: زلزله دیشب طبق اعلام کارشناسان در مرز ایران و عراق به وقوع پیوسته است و درغرب کشور ایران هم بر اساس گزارش‌ها و نیروهای امدادی که ارائه‌شده است خساراتی واردشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: بر اساس همین اتفاق در کل استان قم هم این زلزله احساس شده است و خسارتی در بخش‌ها و شهر قم نداشته‌ایم.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به آماده‌باش بودن تمام دستگاه‌های امدادی، گفت: با توجه به اینکه کانون زلزله در عراق بوده است ، امیدواریم مشکلی در مرکز کشور رخ ندهد.

,

وی اضافه کرد:  اما همیشه باید برای وقوع سوانح طبیعی مانند زلزله آماده بود و اقداماتی ازجمله مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، بیمه کردن و اقدامات اولیه که برای  پناه گیری و تخلیه ساختمان‌ها هست باید انجام گیرد.

,

اروجی با اشاره به پس لرزه ها در قم ، بیان داشت: با توجه به اینکه کانون زلزله در غرب کشور و به نوعی در خاک عراق بوده است، پس لرزه ها هم در استان های اطراف رخ خواهد داد.

,

وی خاطرنشان شد: از استان قم یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک تیم امداد به کرمانشاه جهت کمک به هم‌وطنان آسیب دیده اعزام شده است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه