اخبار داغ

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم:

منزل شهیدان زین الدین مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

منزل شهیدان زین الدین مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه مرزهای دفاعی کشورمان به برکت خون شهدا از مرزهای ایران فراتر رفته است، گفت: منزل شهیدان زین الدین مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سردار غلامرضا احمدی  در دیدار اعضای ستاد یادواره شهید زین الدین با مادر شهیدان زین الدین با اشاره به پیاده روی و راهپیمایی عظیم اربعین، اظهار داشت: طبق آمارها بیش از 20 میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین اکنون به خیزش بزرگ جبهه مستضعفین تبدیل شده است که در آن نه تنها مسلمانان بلکه غیرمسلمانان خسته از عملکرد جبهه استکبار حضور پیدا می‌کنند.

,

فرمانده سپاه استان قم در ادامه افزود: راهپیمایی اربعین از یک فضای مذهبی در نهایت به یک فضای تضاد سیاسی با آمریکا تبدیل می‌شود.

,

وی اضافه کرد: دراستان قم بیش از 300 شهید مدافع حرم مدفون هستند که طی چند سال اخیر تقریبا هر هفته فضای استان به شمیم شهدای مدافع حرم عطرآگین شده است.

,

سردار احمدی با اشاره به اینکه ما به شهدا مدیون هستیم، خاطرنشان کرد: حضور پیکر شهدایی همچون شهید حججی در جامعه تا حدی آلودگی‌های اجتماعی را از بین می‌برد.

,

وی در ادامه بیان داشت: مرزهای دفاعی کشورمان به برکت خون شهدا از مرزهای ایران فراتر رفته و به سواحل دریای مدیترانه در دو هزار کیلومتری کشورمان رسیده است.

,

فرمانده سپاه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: منزل خانواده شهیدان زین الدین پایگاهی برای جوانان حزب اللهی است و در این منزل به صورت مستمر مراسم‌های عزاداری و جلسات تفسیر قرآن برگزار می‌شود، منزل خانواده شهیدان زین الدین مکان اصیلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

پرداختن به شهدا و تکریم آن‌ها مبارزه با استکبار است

, پرداختن به شهدا و تکریم آن‌ها مبارزه با استکبار است,

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری با اشاره به مراسم باشکوه پیاده روی اربعین، اظهار داشت: در پیاده روی اربعین شاهد بودیم که افراد زیادی به عشق امام حسین(ع) از نقاط مختلف جهان در آن حاضر شدند و برگزاری این مراسم جهان استکبار را به وحشت انداخت.

,

وی ادامه داد: استان قم 6 هزار و 200 شهید تقدیم کشور و اسلام کرده است  و امیدواریم برگزاری برنامه‌هایی همچون یادواره شهید زین الدین خشنودی این شهدا را به دنبال داشته باشد.

,

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که انقلاب ما از روح انقلاب امام حسین(ع) برگرفته است و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) می‌شود، گفت: یقین داریم که پرداختن به شهدا و تکریم آن‌ها مبارزه با استکبار و زیاده خواهان عالم در راس آن آمریکا است که عزم خودشان را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران جزم کردند.

,

وی بیان داشت: در قرآن کریم بر اینکه  شهدا از توحید کامل برخوردار هستند اشاره شده است و شهدا جان خودشان برای اعتلای کلمه حق، فدا کرده و مسیر را برای ما روشن کردند.

,

حجت الاسلام اکبری در خاتمه افزود: مادر شهیدان زین الدین از افتخارات جامعه ما هستند و شاهد برگزاری مستمر روضه اهل‌بیت(ع) در منزل این مادر هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه