اخبار داغ

جزییات اعزام دانشجویان کردستانی به مناطق زلزله زده

جزییات اعزام دانشجویان کردستانی به مناطق زلزله زده
مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان تاکید کرد: از روز گذشته تمام دانشجویان جهادگر ما در آماده باش کامل به سر می برند و در صورت درخواست قرارگاه مرکزی بسیج دانشجویی کشور در سرپل ذهاب به منطقه اعزام می شوند البته براساس نیاز منطقه دانشجویانی که تخصص های لازم را دارند به منطقه اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگوی اختصاصی با  کرددانشاظهار داشت: قرارگاه مرکزی بسیج دانشجویی کشور به منظور کمک رسانی به زلزله دیدگان در سرپل ذهاب تشکیل شده است و اکیپ های مختلف دانشجویی در آنجا مستقر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

وی افزود: شب گذشته تعدادی از دانشجویان جهادگر دانشگاه کردستان در قالب اکیپی 16 نفره راهی قرارگاه مرکزی بسیج دانشجویی کشور در سرپل ذهاب شدند تا با شناسایی مناطق آسیب دیده و تقسیم بندی وظایف, نیازسنجی های لازم را انجام دهند.

,

 

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: بعد از نیازسنجی های لازم در صورت نیاز به نیروی انسانی, دانشجویان متقاضی که از دیروز در دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان ثبت نام کرده اند به منطقه اعزام می شوند.

,

 

,

محمدپناه تاکید کرد: از روز گذشته تمام دانشجویان جهادگر ما در آماده باش کامل به سر می برند و در صورت درخواست قرارگاه مرکزی بسیج دانشجویی کشور در سرپل ذهاب به منطقه اعزام می شوند البته براساس نیاز منطقه دانشجویانی که تخصص های لازم را دارند به منطقه اعزام می شوند.

,

 

,

وی گفت: دانشجویان جهادگر  کردستانی  آمادگی امدادرسانی و ارائه کمک به مناطق آسیب‌دیده را دارند و در صورت نیاز و با هماهنگی مسئولین در اسرع وقت در مناطق حاضر خواهند شد.

,

 

,

وی از ابراز همدردی و اعلام آمادگی تمام دانشجویان کردستانی برای کمک رسانی به مردم زلزله دیده استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد و گفت: مثل همیشه دانشجویان در صف اول امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده هستند.

,

 

,

محمدپناه تصریح کرد: علاوه بر آمادگی حضور در مناطق موردنیاز، فعالیت‌هایی همچون جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت رساندن به مردم عزیز و آسیب‌دیده در دستور کار ما قرار گرفته است و امروز در اکثر دانشگاه های استان چادرهای جمع اوری کمک های دانشجویی برپا شده است که به محض به حد نصاب رسیدن کمک ها از طریق کامیون به قرارگاه مرکزی بسیج دانشجویی کشور در سرپل ذهاب جهت توزیع ارسال می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه