اخبار داغ

مسئول روابط عمومی انتقال خون استان خبر داد:

اهدای خون بیش از 400 قزوینی برای مناطق زلزله‌ زده

اهدای خون بیش از 400 قزوینی برای مناطق زلزله‌ زده
مسئول روابط عمومی انتقال خون استان قزوین بیان کرد: بیش از400 نفر از مردم استان برای اهدای خون جهت کمک به مناطق زلزله‌زده به مرکز انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 100 نفر خانم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نفیسه امینی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با قدردانی از مشارکت بالای اهداکنندگان خون استان در راستای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور اظهار کرد: به همت مردم ایثارگر و نوع دوست استان و مراجعه انبوه استقبال کنندگان به مراکز انتقال خون استان، ذخایر خونی برای کمک به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه بسیار مطلوب شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,  صبح قزوین,
, ,
وی افزود: از اهداکنندگانی که به درخواست انتقال خون پاسخ مثبت داده و در صف‌های اهدای خون معطل شده‌اند، تشکر می‌کنیم و با توجه به تامین خون مورد نیاز برای کمک به زلزله‌زدگان، نیازی به اهدای خون نیست و از مردم عزیز استان تقاضا داریم که مراجعه عادی، طبق روال روزهای گذشته به مراکز انتقال خون استان داشته باشند. 

مسئول روابط عمومی انتقال خون استان قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون از استان قزوین درخواستی برای ارسال خون نشده و خون مورد نیاز مردم حادثه دیده کرمانشاه از استان‌های همجوار آن استان تامین شده است. 
,
,
,
, ,
وی با اشاره به مشارکت بالای بانوان قزوینی در اهدای خون بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از مردم استان برای اهدای خون جهت کمک به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور به مرکز انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۰ نفر خانم هستند. 

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه