اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد:

رشد 17 درصدی کشف مواد مخدر در آذربایجان‌‌شرقی/ آلودگی اهالی روستایی در مراغه به مواد مخدر

رشد 17 درصدی کشف مواد مخدر در آذربایجان‌‌شرقی/ آلودگی اهالی روستایی در مراغه به مواد مخدر
نصرتی گفت: در هفت ماهه سال جاری یک هزار و 221 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است که نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به رشد 17 درصدی کشف مواد مخدر اظهار کرد: در هفت ماهه سال جاری یک هزار و 221 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است که در بین آن‌ها هشترود با 32 کیلوگرم، مراغه با 160 کیلوگرم ماده مخدر گل، بستان آباد 32 کیلوگرم تریاک و بناب با 35 کیلوگرم حشیش در صدر کشفیات بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 12 هزار و 32 نفر در این رابطه دستگیر شده‌‌اند که از بین آنها 9 هزار و 101 نفر مصرف کننده و باقی از قاچاقچیان، تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر بوده‌‌اند.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به پاکسازی 587 نقطه شهر توسط نیروی انتظامی تاکید کرد: با همکاری پلیس فرودگاه در موسم حج امسال هیچ مورد دستگیری در فرودگاه‌‌های عربستان نداشتیم که این مساله جای امیدواری دارد.

,

وی افزود: 51 هزار و 137 نفر پذیرش معتاد داشته‌‌ایم که 97 درصد آنان را مردان و 3 درصد باقی مانده را زنان تشکیل می‌دهند که از میان آنها 64 نفر از معتادین با بیماری‌‌های خاص نیز شناسایی شده‌‌اند که جمع آوری این معتادین در کاهش جمعیت معتادین استان نقش به سزایی داشته است.

,

نصرتی در خصوص آلودگی یکی از روستاهای شهرستان مراغه به مواد مخدر و گزارش آن به مقام معظم رهبری نیز تصریح کرد: دستوراتی به نیروی انتظامی کشور ابلاغ و جمع بندی صورت گرفته است اما در کنار اقدامات نیروی انتظامی بایستی اقدامات فرهنگی و اقتصادی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه