اخبار داغ

همزمان با هفته حمایت از بیماران کلیوی؛

دلجویی فرماندار خلخال از بیماران دیالیزی در بیمارستان امام (ره) + تصاویر

دلجویی فرماندار خلخال از بیماران دیالیزی در بیمارستان امام (ره) + تصاویر
همزمان با هفته حمایت از بیماران کلیوی فرماندار خلخال به اتفاق رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال از بیماران دیالیزی بستری در بیمارستان امام (ره) دلجویی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، همزمان با هفته حمایت از بیماران کلیوی ظهر امروز رئیس شورای تامین شهرستان خلخال به اتفاق رئیس دانشکده علوم پزشکی و مدیریت بیمارستان و اعضای موسسه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خلخال با حضور در بخش دیالیز بیمارستان امام (ره) از بیماران بستری در این بخش دیدار و دلجویی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

فرماندار خلخال یکی از اصلی ترین نیازهای بخش دیالیزی را افزایش دستگاه های دیالیز در این بخش با توجه به وجود بیماران دیالیزی در شهرستان خلخال عنوان کرد.

,

دکتر علی اکبر شکارجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خلخال با اشاره به وجود 8 دستگاه دیالیز در بیمارستان امام (ره) خلخال، گفت: در سه شیفت کاری در این بخش هر روز 24 بیمار دیالیزی از امکانات بخش دیالیز استفاده می کنند که در تعطیلات و فصول مسافرت و تابستان نیاز بیماران بیشتر شده و این بخش نیازمند تجهیز بیش از پیش است.

,

همچنین فرماندار خلخال امروز در دفتر موسسه حمایت از بیماران کلیوی خلخال حاضر و از زحمات آنان در قبال حمایت از بیماران کلیوی و خانواده های آنان تقدیر کرد.

,

فرماندار خلخال اضافه کرد: موسسه حمایت از بیماران کلیوی خلخال به عنوان قدیمی ترین سمن در شهرستان خلخال در سال 1372 تشکیل یافته و موفق عمل کرده و در طول این سال ها یک درمانگاه در 4 طبقه در زمینی به مساحت بیش از یک هزار متر ساخته شده که با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال ساخت است.

,

فرماندارخلخال گفت: ما از سمن ها حمایت می کنیم و بر اساس مقررات حمایت از سمن ها در اولویت است و سمن ها در شهرستان خلخال با ارائه برنامه ها و طرح های خود به کمیته برنامه ریزی می توانند از اعتبارات ویژه و تعبیه شده در قالب اعتبارات دولتی  بهرمند شوند.

,

 در ادامه با حضور فرماندار خلخال از سوی دانشکده علوم پزشکی و موسسه حمایت از بیماران کلیوی خلخال از پرستاران و پزشکان بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) تجلیل شد.

,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه