اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌‌شرقی؛

جزو اولین استان‌‌های کمک‌‌رسان به زلزله‌‌زدگان کرمانشاه بودیم/ مصوبات شورای چهارم تبریز با تغییر شهردار و ترکیب شورا منقطع نمی‌‌شود

جزو اولین استان‌‌های کمک‌‌رسان به زلزله‌‌زدگان کرمانشاه بودیم/ مصوبات شورای چهارم تبریز با تغییر شهردار و ترکیب شورا منقطع نمی‌‌شود
خدابخش با اشاره به استقرار نیروهای امدادی و درمانی آذربایجان‌‌شرقی در شهرستان ثلاث، گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله اورژانس‌‌های مستقر در مرز مهران به کرمانشاه اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مجید خدابخش ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با تسلیت به حادثه دیدگان و جانباختگان زلزله غرب کشور اظهار داشت: آمبولانس‌‌های دانشگاه علوم پزشکی بلافاصله از مرز مهران به این منطقه اعزام شدند و جزو اولین استان‌‌های کمک رسان بودند که دیروز نیز به ما اعلام شد دیگر نیازی به آمبولانس در این مناطق وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: شهرستان ثلاث باباجانی که نقطه مرکز زلزله بوده است برای کمک رسانی استان تعیین شده و در آنجا مستقر هستیم و امیدواریم با مشارکت هم استانی‌‌های نوع دوستمان این مناطق به زودی بازسازی و تحویل مردم زلزله زده شود.

,

استاندار آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به کار فرهنگی در حوزه مواد مخدر تاکید کرد: پیامبر گرامی اسلام در وحشی‌‌ترین جامعه که مشابه داعش امروزی بودند و نوزادان دختر را زنده به گور می‌کردند تنها با وعظ این جامعه را تبدیل به جامعه‌‌ای ایثارگر کرد.

,

وی افزود: اکنون ما تمامی امکانات را در دست داریم و باید از این ابزار استفاده کنیم تا از طریق تزکیه، تعلیم و تربیت مشکلات حوزه مواد مخدر را از بین ببریم زیرا اگر بر اساس تصورات و برداشت خودمان از علت اعتیاد نسخه بنویسیم قطعا مانند گذشته نتیجه نخواهیم گرفت.

,

خدابخش در خصوص رویکرد فرهنگی شهرداری تبریز جهت مبارزه با مواد مخدر نیز بیان داشت: امروزه رویکرد شهرداری‌‌های دنیا فرهنگی است نه ساخت‌وساز عمرانی و اگر مصوباتی در گذشته بوده است با تغییر شهردار یا شورای شهر منقطع نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه