اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبرداد:

اعزام چهار نماینده کمیسیون اجتماعی برای بررسی وضعیت کرمانشاه

اعزام چهار نماینده کمیسیون اجتماعی برای بررسی وضعیت  کرمانشاه
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون 4نفر از نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده اند،گفت: بررسی وضعیت مناطق زده زلزله و رسیدگی به مشکلات حادثه دیدگان در دستور کار این نمایندگان قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم با اعلام تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه اظهار داشت:در طی روزهای آینده گزارش کاملی از این حادثه به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: بخش اعظمی از خسارتهای وارده شده در این زلزله متوجه مسکن های فاقد ایمنی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,
,


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بخشی از تخریب ساختمانها در مسکن های مهر اتفاق افتاده است که استحکام کافی را نداشته اند.

,
,


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با متخلفان مسکن مهر عنوان کرد: کمیسیون عمران مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی به این قضیه ورود پیدا کرده و حتما برخورد با سازندگان متخلف این مسکن ها از طریق مجلس پیگیری خواهد شد.

,
,


بیگدلی در ادامه اظهار کرد:متاسفانه بارها در خصوص مشکلات و عدم اجرای صحیح استانداردها در مسکن های مهر هشدارها از طریق کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه شده است.

,
,


وی با تاکید بر رسیدگی فوری به مشکلات مردم حادثه دیده تصریح کرد: جان انسانها بیشترین اهمیت را دارد و نباید یک عده برای رسیدن به منافع شخصی،حزبی وسیاسی با جان آدمها بازی کنند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه