اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان:

برپایی پایگاه های جمع آوری کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه

برپایی پایگاه های جمع آوری کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، گفت: از شب گذشته 40 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سراسر استان راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛علی اعمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه تا کنون گروهی برای کمک رسانی به استان کرمانشاه اعزام نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر نیروی انسانی مورد نیاز استان کرمانشاه از استان های مجاور آن تامین می شود و درخواست کمکی برای سایر استان ها ارسال نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کمک های مردمی توسط این نهاد جمع آوری می شود، تصریح کرد: با توجه به آسیب شدیدی که به مردم استان کرمانشاه وارد شده و نیاز آنان به اقلام مصرفی بیش از حضور نیروهای انسانی ما است و در حال جمع آوری این کمک های دلگرم کننده مردم استان هرمزگان برای ارسال آن به کرمانشاه هستیم.

,

علی اعمی با بیان اینکه از شب گذشته طرح جمع آوری کمک های مردمی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از شب گذشته برای شروع 40 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی را در سراسر استان راه اندازی کرده ایم و تا امشب تعداد آنها بیشتر هم خواهد شد.

,

وی ادامه داد: هم اکنون پایگاه های هلال احمر در رو به روی مرقد امامزاده سیدمظفر(ع)، مرکز هلال جمعیت هلال احمر واقع در گلشهر شمالی و پارک شهید دباغیان در حال فعالیت هستند و تا امروز عصر پایگاه های دیگری نیز در مکان های پر تردد شهر همچون میدان 17 شهریور شروع به کار می کنند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به استقبال خوب مردم استان در روز اول برپایی این پایگاه ها،بیان کرد: با این که این پایگاه ها به تازگی شروع به کار کرده اند اما کمک های بسیاری از سراسر استان جمع آوری شده است و به زوی می توانیم این اقلام را ارسال کنیم.

,

علی اعمی با اشاره به نیازهای ضروری مردم زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: آن ها هم اکنون بیش از هرچیز دیگری به پتو، لباس، وسایل گرمایشی، کنسرو های خوراکی، روغن و برنج، آب معدنی و وسایل بهداشتی احتیاج دارند.

,

همچنین لازم به ذکر است که جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از طریق شماره حساب 99999 نزد بانک های ملی، ملت، رفاه، دی، شهر، صادرات، سپه، مسکن و آینده آماده دریافت کمک های نقدی برای مردم زلزله زده کرمانشاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه