اخبار داغ

استاندار تهران در ملاقات مردمی شهرستان فیروزکوه:

۳۴ واحد صنعتی ناحیه صنعتی شهرستان فیروزکوه تعطیل است / اولویت‌های فیروزکوه باید شناسایی شود

۳۴ واحد صنعتی ناحیه صنعتی شهرستان فیروزکوه تعطیل است / اولویت‌های فیروزکوه باید شناسایی شود
استاندار تهران گفت: در جریان پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده شهرستان قرار گرفتیم و در خصوص کمبودها تبادل نظر شد تا مشکلات شهرستان حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، در ملاقات و دیدار مردمی شهرستان فیروزکوه گفت: در جریان پیشرفت ها و اقدامات انجام شده شهرستان قرار گرفتیم و در خصوص کمبودها تبادل نظر شد تا مشکلات شهرستان حل شود؛ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان را به طور مشترک ا شورای برنامه ریزی شهرستان برگزار کردیم؛ در این جلسه دو کارگروه به بحث های اقتصادی و صنعت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

وی تاکید کرد: با همفکری مدیران استان راهکارهای اجرای برای نارسایی های بخش کشاورزی اندیشیده شد؛ صنایع فعال و طرح های اجرا شده، واحدهای نیمه فعال، واحدهای غیر فعال از سال های قبل بررسی و مشکلات آنها مطرح شد.

,

استاندار تهران در جمع مردم فیروزکوه اشاره کرد: اداره فرهنگ و ارشاد مباحث فرهنگی شهرستان را مطرح کردند؛ اداراتی همچون آموزش و پرورش، ورزش و جوانان مشکلات خود را بیان کردند و در این باره تصمیماتی گرفته شد؛ در مجموع ده طرح عمده و بزرگ اقتصادی در شهرستان داریم.؛ این طرح ها به دلیل یکسری از مشکلات جزئی با موانعی روبرو هستند که برای هفت پروژه در این جلسات تصمیم گیری شد؛ بیشتر مشکلات ۳ پروژه دیگر هم در خصوص شرکت آب بود که باید مجوزهایی از وزارت نیرو دریافت کنند که پیگیری خواهند شد.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر این طرح ها به نتیجه برسند طبق گفته فرماندار فیروزکوه حدود ۴ هزار و ۲۵۰ نفر مشغول به کار خواهند شد که به صورت مستقیم است؛ برخی از این رح ها نیاز به پشتیبانی و کمک مسئولین شهرستان دارد؛ اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم باید به تولید بها دهیم؛ باید تولید را در راس برنامه قرار دهیم؛ وقتی تولید افزایش یابد و در کل شهرستان توسعه یابد و سرمایه گذاری برای تولید انجام شود تعداد زیادی از جوانان جویای کار مشغول خواهند شد، گرفتاری های اجتماعی ما حل خواهد شد.

,

محمد حسین مقیمی تاکید کرد: در ناحیه صنعتی شهرستان ۳۴ واحد صنعتی تعطیل است؛ این تعطیلی نشان از یک اشکالی است؛ یکی از دلایل تعطیلی عدم حمایت است.

,

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های گردشگری و صنعتی گفت: هم تابستان و هم زمستان این شهرستان می تواند گردشگر بپذیرد و باید راه را برای این امر باز کنیم؛ برای چهار مسئله اجتماعی کشور اعم از طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد و بافت های فرسوده تصمیم‌گیری‌های شده است؛ این مصوبات با کمک های مردم امکان پذیر است و دولت به تنهایی نمی تواند کارها را پیش ببرد؛ دولت زمانی موفق می شود که مردم بخواهند؛ مردم در اولین قدم باید به مسئولین کمک کنند تا اولویت ها را در شهرستان ها شناسایی کنند.

,

استاندار تهران با ابراز امیدواری از اجرایی شدن طرح های مصوب و توسعه شهرستان به بررسی مشکلات مردم پرداخت.

,

انتهای خبر/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه