اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد:

پذیرایی و اسکان 6 هزار زائر پیاده امام هشتم در ایستگاه‌های صلواتی شهرستان کاشمر

پذیرایی و اسکان 6 هزار زائر پیاده امام هشتم در ایستگاه‌های صلواتی شهرستان کاشمر
فرماندار کاشمر با بیان اینکه این شهرستان در مسیر حرکت کاروان‌های پیاده بردسکن و خلیل‌آباد قرار دارد از پذیرایی و اسکان 6 هزار زائر پیاده مشهد مقدس در کاشمر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدحسن فرهادی امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه صلواتی پذیرایی از زائران پیاده روستای نای در گفتگو با کاشمربصیر از عزیمت 25 کاروان پیاده از شهرستان کاشمر به قصد زیارت بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا(ع) و شرکت در مراسم ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

فرماندار کاشمر گفت: همزمان با دهه پایانی صفر خیل مشتاقان به اهل بیت عصمت و طهارت با خلوص نیت در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ تشیع و عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) و امام رضا(ع) با عشق و ارادت، سختی راه را به تن خریده‌اند و لحظه شماری می‌کنند تا بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را زیارت نمایند.

,

وی با تأکید بر لزوم تسهیل در امر این سفر معنوی و خدمات‌دهی به زائران پیاده اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تلاش کردند تا با خدمات‌دهی مناسب، یک سفر معنوی را برای این عزیزان رقم زنند.

,

فرهادی افزود: در این راستا و در جهت سازماندهی بهتر کاروان‌ها و دستورالعمل استانی معاونت زیارت برای 25 کاروان از شهرستان کاشمر توسط سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانداری مجوز صادر شده است که این کاروان‌ها شامل 3 هزار و 451 نفر بوده‌اند و از این تعداد، 266 نفر را بانوان تشکیل داده‌اند.

, کاروان‌ها شامل,

فرماندار گفت: 15 کاروان از شهر کاشمر و بخش مرکزی و 10 کاروان نیز از بخش کوهسرخ به مشهد مقدس عزیمت کرده‌اند ضمن این‌که در مجموع 9 ایستگاه صلواتی، پذیرایی و اسکان در مسیر کاروان‌های پیاده، کار پذیرایی و خدمات رسانی به این عزیزان را در شهرستان برعهده گرفته‌اند.

,

فرهادی با اشاره به اینکه شهرستان کاشمر در مسیر کاروان‌های پیاده شهرستان‌های خلیل آباد و بردسکن  هم می‌باشد اظهار داشت: در مجموع در ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی و اسکان حوزه استحفاظی کاشمر، بالغ بر 6 هزار نفر خدمات دهی شامل ناهار، صبحانه و شام و همچنین اسکان داده شده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: از 18 آبان ماه عزیمت کاروان‌ها شروع شده است و آخرین کاروان پیاده نیز متعلق به مهدیه کاشمر است که با تعداد 800 نفر عازم خواهند شد تا از مسیر نیشابور به خیل عظیم مشتاقان پیاده ایام پایانی صفر بپیوندند.

,

فرماندار کاشمر افزود: در راستای هماهنگی و خدمات دهی بهتر به کاروان‌های پیاده 11 کمیته ستاد خدمات سفر زائران، کار خدمات‌دهی به این عزیزان را بر عهده داشته‌اند و جلسات توجیهی مدیران کاروان‌ها با هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط برگزار شده است.

,

فرهادی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای رزق آباد، فرح آباد، بهاریه و به ویژه نای در بخش مرکزی و همچنین اکبرآباد، چلپو و علی آباد در بخش کوهسرخ برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از زائران تقدیر کرد.

,

وی گفت: کاروان‌های شهر کاشمر و بخش مرکزی از مسیر کاشمر به تربت حیدریه و کاروان‌های پیاده بخش کوهسرخ و شهر ریوش از محور کاشمر به نیشابور عازم مشهد مقدس خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه