اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد خبرداد؛

امداد رسانی اکیپ درمانی پارس آباد به بیش از 120 مصدوم زلزله کرمانشاه

امداد رسانی اکیپ درمانی پارس آباد به بیش از 120 مصدوم زلزله کرمانشاه
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد گفت: اکیپ اعزامی فوریت پزشکی پارس آباد به مناطق زلزله زده کرمانشاه به بیش از 120 مصدوم این حادثه امدادرسانی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بشیری امروز در گفتگو با خبرنگار آران مغان اظهار کرد: به دنبال وقوع حادثه ناگوار زلزله یکشنبه شب در غرب کشور و کشته و مصدوم شدن جمعی از هموطنان در استان کرمانشاه، اکیپ فوریت های پزشکی ۱۱۵ پارس آباد از همان ساعات اولیه امدادرسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور در شهرستان سرپل ذهاب اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان,

وی افزود: اکیپ فوریت پزشکی پارس آباد پس از حدود ۲۰ روز خدمات رسانی به زائرین اربعین در مرز مهران در حال آماده شدن جهت سفر به عتبات عالیات و بازگشت به پارس آباد مغان بودند که در پی وقوع این حادثه تلخ، این اکیپ پس از هماهنگی های لازم به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد، همچنین از اعزام یک دستگاه آمبولانس اورژانس با تجهیزات امدادی و ۳ تکنسین مجرب فوریتهای پزشکی اورژانس ۱۱۵ این شهرستان به کرمانشاه و استقرار در شهر سر پل ذهاب خبر داد و گفت:  تکنسین های اورژانس پارس آباد در کنار سایر امدادگران از صبح روز دوشنبه در سرپل ذهاب حضور تاثیرگذار و فعال داشته و در حال امدادرسانی به زلزله زدگان هستند.

,

بشیری افزود: این اکیپ تا کنون بیش از ۱۲۰ مصدوم را با کمک اورژانس هوایی و بیمارستان صحرایی به مراکز درمانی منتقل کرده اند و بیش از ۵۰ مصدوم را نیز در محل حادثه، تحت اقدامات درمانی سرپایی و حمایت روانی قرار داده اند.

,

وی تصریح کرد: واحد بحران شبکه بهداشت شهرستان پارس آباد از همان ساعات اولیه در آماده باش کامل می باشد تا در صورت نیاز و اعلام آمادگی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و همکاران درمانی و فوریت پزشکی ۱۱۵ پارس آباد به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه