اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان خبر داد:

اعلام آمادگی دانشجویان جهادگر استان مرکزی برای خدمت‌رسانی به زلزله‌ زدگان

اعلام آمادگی دانشجویان جهادگر استان مرکزی برای خدمت‌رسانی به زلزله‌ زدگان
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ضمن اعلام همدردی و تسلیت به هم وطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی دانشجویان استان به منظور ارائه خدمات در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نسل فردا؛ محمدعلی آقامحمدی مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ضمن اعلام همدردی و تسلیت به هم‌وطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی دانشجویان استان به منظور ارائه خدمات در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در صورت لزوم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

دانشجویان جهادگر استان مرکزی آماده خدمت رسانی به مناطق زلزله زده

, دانشجویان جهادگر استان مرکزی آماده خدمت رسانی به مناطق زلزله زده, دانشجویان جهادگر استان مرکزی آماده خدمت رسانی به مناطق زلزله زده,

آقامحمدی ضمن اعلام این خبر افزود: همان‌گونه که از ساعات اولیه پس از وقوع حادثه گروه‌های جهادی دانشجویی در کنار نیروهای امدادی هلال‌احمر، سپاه و ارتش جهت ارائه خدمات پیشگام شدند، طی روز گذشته نیز گروه‌های جهادی از دانشگاه‌های استان آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده اعلام کردند.

,

وی در ادامه گفت: این گروه‌ها شامل تیم‌های تخصصی امداد، فوریت‌های پزشکی در رشته‌های مختلف و تیم‌های خدمات‌رسانی عمومی است.

,

آقامحمدی تأکید کرد: با توجه به وضعیت نامساعد منطقه برای امدادرسانی در روزهای نخست اولویت با گروه‌های جهادی بومی و سپس استان‌های هم‌جوار و گروه‌های آموزش‌دیده و دارای تجربه در امر امدادرسانی است .

,

بسیج دانشجویی آماده دریافت کمک های غیر نقدی

, بسیج دانشجویی آماده دریافت کمک های غیر نقدی, بسیج دانشجویی آماده دریافت کمک های غیر نقدی,

آقامحمدی همچنین نیاز اساسی در این مناطق را مواد غذایی از جمله کنسرو و اقلامی همچون پتو و چادر عنوان کرد و گفت: حوزه‌ها، دفاتر و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان و شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم نوع‌دوست جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده هستند.

,

گفتنی است طی روز گذشته گروه‌های جهادی از دانشگاه‌های مختلف استان ازجمله قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و «گروه جهادی مهاجر» دانشگاه علوم پزشکی اراک، قرارگاه جهادی امام باقر(ع) دانشگاه اراک، گروه جهادی «امت واحده» دانشگاه تفرش، قرارگاه جهادی امام علی(ع) دانشگاه‌های دلیجان و خمین، گروه جهادی پزشکی دانشگاه نراق، قرارگاه جهادی امام هادی(ع) دانشگاه‌های اراک، قرارگاه جهادی امام حسین(ع) دانشگاه‌های ساوه ضمن صدور پیام تسلیت آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به هم‌وطنان آسیب‌دیده اعلام کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه