اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان:

وظیفه کنونی بسیج حضور در عرصه جنگ نرم است

وظیفه کنونی بسیج حضور در عرصه جنگ نرم است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به حضور پرقدرت بسیج در عرصه های جنگ نرم و سخت اظهار کرد: دشمنان در حال حاضر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و بسیج نیز با توجه به اقتضای زمان فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ماسرهنگ پاسدار شکر عبدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه امام خمینی(ره) در روز 5 آذر سال 58 فرمان تاریخی مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند گفت: امروز بسیج پس از گذشت 38 سال توانسته است الگودهی مناسبی در دنیا داشته باشد که این موضوع به دلیل اقتباس فرهنگ بسیج از فرهنگ اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به حضور پرقدرت بسیج در عرصه های جنگ نرم و سخت اظهار کرد: دشمنان در حال حاضر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و بسیج نیز با توجه به اقتضای زمان فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهد.

,

عبدی با تشریح برنامه‌های فرهنگی بسیج اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبان ماه شروع و تا 5 آذر ماه ادامه می‌یابد.

,

وی "بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی" را شعار هفته بسیج عنوان کرد و افزود: در این هفته تبیین و نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه‌جانبه و نقش آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌های مختلف تشریح می‌شود.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اولویت اول بسیج در زمان کنونی را  تولید و افزایش قدرت نرم دانست و گفت: بسیجیان در این ارتباط فعالیت‌های خود را به منظور حمایت و نگهبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرایی می‌کنند.

,

عبدی برگزاری همایش طلایه‌داران سازنده، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش یادگاران دفاع مقدس و اجرای طرح‌ هجرت سه را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه