اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک:

جذب گردشگران یکی از اهداف مهم شورای شهر کهریزک است

جذب گردشگران یکی از اهداف مهم شورای شهر کهریزک است
رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک گفت: احیاء و آماده سازی تپه های باستانی شهر کهریزک برای ورود گردشگران و ثبت ساختمان فخرالدوله در اداره میراث فرهنگی را دو هدف عمده اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر کهریزک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، علیرضا عباسی رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک در جمع خبرنگاران گفت: شهر کهریزک با 2500 سال قدمت دارای ویژگی زیادی است که همیشه نقاط منفی آن مطرح شده است و با تلاش اصحاب رسانه باید دیدگاه جامعه نسبت به این شهر تاریخی تغییر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, آفتاب ری, ، علیرضا عباسی رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک در جمع خبرنگاران گفت: شهر کهریزک با 2500 سال قدمت دارای ویژگی زیادی است که همیشه نقاط منفی آن مطرح شده است و با تلاش اصحاب رسانه باید دیدگاه جامعه نسبت به این شهر تاریخی تغییر کند.,

وی افزود: شهر کهریزک در این برهه از زمان نیازمند زیرساختها و امکانات بیشتری است که امیدواریم با کمک مسئولین و‌مردم بتوانیم بهترین عملکرد را ازخود نشان دهیم و انشاالله مشکلاتی که همواره کهریزک را با شرایط نا موزنی روبرو شده با کمک‌مسئولین‌رفع شود.

, وی افزود: شهر کهریزک در این برهه از زمان نیازمند زیرساختها و امکانات بیشتری است که امیدواریم با کمک مسئولین و‌مردم بتوانیم بهترین عملکرد را ازخود نشان دهیم و انشاالله مشکلاتی که همواره کهریزک را با شرایط نا موزنی روبرو شده با کمک‌مسئولین‌رفع شود.,

 رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک تصریح کرد: آب حاصله از دفن غیر اصولی زباله های شهر تهران دریاچه بزرگی از شیرابه را در آراد کوه ایجاد کرده است و شیرابه زباله ها تا کیلومترها آب های زیرزمینی بخش کهریزک را آلوده و غیرقابل شرب کرده است.

,

عباسی با بیان اینکه ترافیک حاصل از تردد کامیون های حامل زباله های شهر تهران در شهر کهریزک موجب ترافیک و آلودگی صوتی شده و کیفیت هوا را نیز آلوده کرده است، ادامه داد: وجود انبارهای بزرگ استان تهران در شهر کهریزک همیشهمشکلات حمل و نقل، ترافیک و آلودگی هوا را به شهروندان این شهر تحمیل کرده است و هیچ سود دیگری ندارد.

,

وی با اشاره به دپو کالاهای شرکت ها و برندهای معروف در شهر کهریزک اظهار داشت: به دلیل اینکه دفترهای مرکزی این شرکت ها در شهر تهران واقع شده اند؛ برای شهروندان کهریزک معضل ترافیک، حمل و نقل و آلودگی هوا را به همراه داشته است.

,

 رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک بیان کرد: ساخت بزرگترین پایانه حمل و نقل کالای استان تهران و انبارهای بزرگ دپو کالا در مساحت یکهزار هکتار در شهر کهریزک هیچ سودی برای شهروندان کهریزکی ندارد و تردد کامیون های سنگین در معابر این شهر باعث خرابی زیر ساخت های شهری و آسفالت معابر خواهد شد.

,

وی در ادامه مژده ای به شهروندان کهریزک داد و گفت: شورای پنجم دو‌هدف را برای جذب گردشگران‌ در دستور کار‌خود قرار داده که مرمت و بازسازی ساختمان فخر الدوله و تپه های باستانی و‌ همچنین تملک کارخانه قند را برنامه ریزی کرده ایم که پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک در خصوص این امور به بار نشسته است و بزودی شاهد انجام کارهای عمرانی در این اماکن تاریخی خواهیم بود.

,

انتهای متن/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه