اخبار داغ

قنات یا زباله دان؛

هجوم پشه ها به سه شهرک ابرکوه امان مردم را بریده است!

هجوم پشه ها به سه شهرک ابرکوه امان مردم را بریده است!
عضو سابق شورای اسلامی شهر و روستای ابرکوه با هشدار به مسئولان گفت: مسئولین ذی ربط موضوع سلامت و بهداشت شهرک های مهر، ولایت و آزادگان ابرکوه را مد نظر قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ربانی عضو سابق شورای اسلامی شهر ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: قنات های بسیاری که هزاران سال پیش با زحمت بسیار اجداد ما حفر گشته و روزگاری آب گوارا داشته، هوای شهر را طراوت می بخشیدند، در باغات، مزارع شهر و روستاهای اطراف جاری بودند و مایه خیر و برکت، اکنون که بر اثر خشکسالی ها و برداشت های بی رویه خشک شده اند توسط خود ما محل زباله ها، آب های گندیده قرار گرفته اند، سلامتی همشهریان را به خصوص ساکنان شهرک های فوق را جدا تهدید می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه ,

مسول انجمن حامیان میراث فرهنگی ابرکوه ادامه داد: اهالی این مناطق بویژه اطفال و کودکان، شبانه روز از نیش پشه های گزنده به سختی افتاده اند؛ همه گله مندند و معترض که چرا مسئولین شهرستان فکری به حال آن ها نمی کنند؟

,


وی ادامه داد: حال به توجه به مساعد بودن رشد پشه سالک و اینکه منطقه ما مستعد بیماری منجر به این حشره است، باید مسئولین شهرستان و استان حساس شوند و احساس مسئولین بیشتر کرده و کاری عملی انجام دهند.

,
,

عضو انجمن میراث فرهنگی شورای فرهنگ عمومی در همین رابطه برگزاری جلسه با حضور امام جمعه، فرماندار، شورای شهر، شهردار، مسئول بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان، مسئول جهاد کشاورزی و ...  برای این امر را ضروری عنوان کرد و گفت: در این جلسه راهکارهای عملی برای این کار مطرح شود تا هزاران نفر از این بلاتکلیفی و نگرانی نجات یابند، به امید اقدام و نتیجه تا روزی در معرض اتهام کوتاهی واقع نشویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه