اخبار داغ

خلق صحنه های زیبا از سوی میبدی ها؛

میبدی ها برای زلزله زدگان کرمانشاه بیش از 13 هزار سی سی خون دادند + تصاویر

میبدی ها برای زلزله زدگان کرمانشاه بیش از 13 هزار سی سی خون دادند + تصاویر
مردم میبد با حضور پرشور در پایگاه انتقال خون، به یاری زلزله زدگان غرب کشور و نیازمندان شتافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، از ساعات اولیه دیروز مردم نوعدوست میبد با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان و در صف های طولانی در انتظار اهدای خون برای هموطنان خود در کرمانشاه نشستند و امروز نیز از صبح زود در پایگاه انتقال خون حضور یافته و بار دیگر نوعدوستی و همدردی خود با زلزله زدگان را نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,


دکتر غلامرضا پور امینی پزشک پایگاه انتقال خون میبد در این زمینه بیان داشت: از دیروز که از طریق رسانه ملی اعلام نیاز به خون بویژه گروه خونی O منفی برای حادثه دیدگان زلزله غرب کشور شد استقبال و مراجعات مردم میبد چشمگیر بوده بطوریکه روز گذشته بیش از 40 نفر داوطلب اهدای خون به مرکز مراجعه که از این تعداد 30 اهدا کننده موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود: امروز تعداد مراجعات به مرکز بیشتر شده بطوریکه بیش از 80 داوطلب به این پایگاه انتقال خون مراجعه که از این تعداد 52 نفر موفق به اهدای خون و از 15 نفر نیز که بار اولی بودند نمونه گیری انجام شد. بیش از نیمی از خون های اهدا شده از گروه O منفی می باشد. استقبال و مراجعات مردم ادامه دارد.

دکتر پور امینی در پایان از اهدا کنندگان در خواست داشت: داوطلبان محترمی که برای اهدای خون به مرکز مراجعه می نمایند حتما کارت شناسایی عکس دار به همراه داشته باشند و برای کسانی که برای اولین بار است که اقدام به اهدای خون کارت ملی الزامی است. همچنین مراجعه کنندگان بزرگوار شرایط اهدای خون را داشته باشند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه