اخبار داغ

فرمانده انتظامی میانه:

مزاحم نوامیس مردم و سارق منازل در میانه دستگیر شد

مزاحم نوامیس مردم و سارق منازل در میانه دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به انتشار تصاویر فردی به‌عنوان سارق منازل از دستگیری این فرد خبر داد و افزود: پلیس هشیارانه در پی امنیت و آسایش پایدار همشهریان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ هاشم شعفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی میانا، با اشاره به انتشار برخی اخبار و تصاویر در کانال‌های تلگرامی پیرامون فردی مشکوک که به داخل منازل و آپارتمان‌ها در شهر میانه ورود پیدا می کند، افزود: این مرد با تحقیقات نیروی انتظامی در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری – تحلیلی میانا,

 

,

 

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تحت تأثیر قرار گرفتن افراد و ایجاد دلهره و ترس از وجود چنین افرادی در برخی موارد هدف‌دار عنوان کرد و اظهار داشت: سرقت از منازل یکی از معضلات اجتماعی بشمار می‌آید که با پیشرفت امکانات و ابزار ایمنی، از آمار آن نسبت به گذشته کاهش‌یافته و در چگونگی و ماهیت انجام آن تغییرات زیادی ایجادشده است.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

وی تصریح کرد: برخی از افراد فرصت‌طلب و سودجو از خالی شدن منازل سوءاستفاده کرده و امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند که لازم است مردم به‌منظور پیشگیری از سرقت‌های احتمالی توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

,

 

,

 

,

 

,

شعفی از فعالیت افرادی در ارتباط ایجاد مزاحمت برای نوامیس و سرقت طی هفته‌های اخیر در شهر میانه خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن این افراد روند مثبتی داشته و طی روزهای آتی شاهد دستگیری عوامل مرتبط دیگری در سطح شهرستان خواهیم بود.

,

 

,

 

,

 

,

فرمانده انتظامی میانه از همشهریان خواست در مواقعی که به مسافرت می‌روند از همسایگان و اقوام مورداطمینان خود بخواهند که از منزلشان مراقبت کنند و هرگز کلید منزل را در اختیار افراد غیرمطمئن قرار ندهند و تمام درها و پنجره‌های ساختمان اعم از درب اصلی، پشت‌بام، هال، اتاق‌ها، حیات خلوت و … را قفل نمایند.

,

 

,

 

,

 

,

وی همچنین از بین بردن علائم خالی بودن منزل، تا حد امکان در قبل از سفر، اعلام نکردن برنامه سفر نزد افراد ناشناس و غیرمطمئن، بی‌تفاوت نبودن نسبت به توقف خودروهای همراه باسرنشین در اطراف منزل خود و همسایگانی که به سفر رفته‌اند و مطلع کردن پلیس از موارد مشکوک را از دیگر اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت‌های احتمالی عنوان کرد.

,

 

,

 

,

 

,

سرهنگ شعفی از مردم خواست تا از نگهداری اشیاء قیمتی و پول نقد در منزل خودداری کنند.

,

 

,

 

,

 

,

وی افزود: تماس مردم با پلیس ۱۱۰ در گزارش موارد مشکوک باعث ناامن شدن محیط برای مجرمین و افزایش امنیت خانواده‌ها می‌گردد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه