اخبار داغ

با اعتباری بالغ بر 900میلیون ریال؛

کتابخانه منتظران مهدیه مبارکه افتتاح شد +تصاویر

کتابخانه منتظران مهدیه مبارکه افتتاح شد +تصاویر
با حضور مدیرکل کتابخانه های استان یزد در بافق کتابخانه منتظران مهدیه روستای مبارکه با اعتباری بالغ بر900میلیون ریال برای علاقه مندان به کتاب افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی رقیه دوست فاطیما با حضور در شهرستان بافق کتابخانه منتظران مهدیه مبارکه را افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بافق خبر,

وی در آیین افتتاح این مرکز فرهنگی گفت: شناسایی و تأمین نیازهای اطلاعاتی را ازوظایف اصلی کتابخانه‌ها دانست.

,

مدیرکل کتابخانه‌های استان اظهار داشت: امروز شاهد بازگشایی کتابخانه روستایی هستیم که تا مدتی قبل از استاندارد مناسبی برای استفاده اعضا و علاقه‌مندان برخوردار نبوده اما اکنون با هزینه بالغ‌بر 900 میلیون ریال کار بازسازی آن با موفقیت به اتمام و به بهره‌برداری رسیده است.

,

دوست فاطیما با اظهار امیدواری که این مجموعه بتواند خدمات شایسته‌ای به کودکان، اعضا و مردم روستای مبارکه داشته باشد افزود: امید آن داریم با امکانات و تسهیلاتی که برای این کتابخانه و همچنین فضاسازی و محیطی مناسبی که جهت مطالعه علاقه‌مندان فراهم‌شده همکارانی که در این کتابخانه فعالیت می‌کنند همچون گذشته با فعالیت پویا و مستمر سبب جذب اعضای بیشتری به کتابخانه شوند.

,

مدیرکل کتابخانه‌های استان شناسایی و تأمین نیازهای اطلاعاتی اعضایی که در این مجموعه عضو هستند را وظیفه اصلی کتابخانه‌ها و کتابداران دانست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه