اخبار داغ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین:

دستگاههای راهداری قاینات جوابگوی تمام راههای شهرستان در وضعیت بحران نیست

دستگاههای راهداری قاینات جوابگوی تمام راههای شهرستان در وضعیت بحران نیست
رئیس اداره راهدار ی وحمل ونقل جاده ای قاین گفت:دستگاههای موجود راهداری شهرستان جوابگوی تمام راههای اصلی وفرعی در زمان ایجاد بحران در فصل زمستان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن،صادقی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین روز گذشته در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با ارائه گزارشی ازوضعیت راهداری شهرستان گفت: در شهرستان قاین 2035کیلومتر راه داریم که ازاین میزان 150کیلومتر بزرگراه وراههای شریانی است وقاینات بیشترین سهم را دراستان خراسان جنوبی از بزرگراهها رادارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: راههای اصلی شهرستان 176کیلومتر وراههای فرعی درجه 1و2در شهرستان 722کیلومتر است وهمچنین 987کیلومتر راه شوسه وخاکی وراه قابل دسترسی در شهرستان قاینات داریم.

,

صادقی با اشاره به امکانات موجود اداره راهداری وحمل ونقل شهرستان گفت: 26دستگاه دراداره راهداری شهرستان موجود است که  به صورت میانگین عمر دستگاههای ما 15سال وحتی برخی بالای 20سال عمردارند واکثر دستگاههای راهداری ما جوابگونیستند.

,

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای قاین با بیان این که این اداره 8پرسنل دارد گفت:  دستگاههای راهداری ما نیز از جنگ برگشته هستند وبه روز رسانی نشده اند والبته این تنها مربوط به شهرستان قاینات نیست ودر کل استان این مشکلات راداریم.

,

وی ادارمه داد:پرسنل راهداری ما تخصصی هستند ونمی شود نیرویی برای دستگاهها جایگزین کنیم .

,

صادقی به اشاره به این که تعداد دو راهدارخانه وسه سوله شن نیز داریم گفت: امسال 3هزار مترمکعب شن ونمک برای زمان بحران دخیره سازی شده است

,

رئیس اداره راهدار یوحمل ونقل جاده ای قاین با بیان این که با امکانات موجود شهرستان جوابگوی تمام راههای اصلی وفرعی در زمان ایجاد بحران در فصل زمستان نخواهیم بود گفت: کمبود امکانات معضلی است که با آن مواجه هستیم واین موضوع به استان هم اعلام شده است .

,

, ,

کاظمی رئیس پلیس راه قاین نیز با بیان این که در برخی راهها از جمله در جاده قومنجان وحوض رباط به اسفدن سطح وسیعی از جاده در هنگام بارندگی  زیر آب می رود وممکن است 3تا 4ساعت در برخی نقاط این آب گرفتگی ادامه داشته باشد گفت:این نقاط نیاز توجه ویژه مسئولین است وبایستی یک فکر اساسی برداشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه