اخبار داغ

دروازه آذربایجان و اننظارت مردم از دولت؛

دولت تدبیر کلید فرمانداری میانه را به چه کسی خواهد سپرد؟!

دولت تدبیر کلید فرمانداری میانه را به چه کسی خواهد سپرد؟!
ایجاد اشتغال برای جوانان، توجه به شهرک های صنعتی میانه و مشکلات راه های مواصلاتی افزایش سطح خدمات و رفاه عمومی از جمله مطالبات جدی مردم محسوب می شود که با قوت گرفتن پایان کار حمید شکری و انتظار برای تعیین فرماندار جدید در این شهرستان میانه پرنگ تر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، شهرستان میانه با جمعیت قریب به ۱۸۰ هزار نفری دارای مشکلات و معضلات عدیده ای است که مانند یک سرعت گیر بر روند توسعه و پیشرفت این منطقه تأثیر گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

 

,

شهرستان میانه طی سالیان گذشته به عنوان شهرستان ویژه  شناخته و با استقرار فرمانداری ویژه در این شهرستان تلاش شد تا سطح خدمت رسانی و ایجاد امکانات سرعت مضاعفی به خود .

,

 

,

 

,

میانه  از زمان ارتقا به شهرستان ویژه تاکنون دو فرماندار را در رأس مدیریت اجرایی خود دیده که اسماعیل حیدری آزاد و حمید شکری همواره سعی کرده از تمامی توان و ظرفیت خود برای حل مشکلات  منطقه استفاده کرده و اکنون در انتظار فردی جدید تا به عنوان سومین فرماندار ویژه سکان مدیریت اجرایی این شهرستان را به دست بگیرد.

,

 

,

 

,

امروز همه به این موضوع باور دارند که میانه نیازمند توجه فرا شهرستانی است و مسئولان استانی و کشوری می بایست به این منطقه نگاه ویژه ای داشته باشند.

,

 

,

 

,

مردم شهرستان میانه  از فرماندار جدید این شهرستان انتظار دارند تا با رایزنی های مداوم زمینه گرفتن امتیازات جدید را برای این شهرستان فراهم آورد.

,

 

,

 

,

همچنین امروز این شهرستان علیرغم  فاصله دور از مرکز استان از بسیاری امکانات محروم است در حالی که طی سال های اخیر  حل این مشکلات به عنوان مطالبه جدی مردم و بسیاری از مسئولان مطرح بوده است.

,

 

,

 

,

 

,

نداشتن و یا به نوعی بلااستفاده ماندن امکانات بسیاری بویژه در بخش های ورزشی، تفریحی، فرهنگی، بهداشتی و غیره در شهرستان میانه و مشکلات فراوان روستاییان این شهرستان در بحث های خدماتی و راه های روستایی نیازمند اولویت بندی و تخصیص بودجه های کلان است.

,

 

,

 

,

 

,

بدون شک حمل و نقل، شهرک های صنعتی، بهداشتی و درمانی و بحران کمبود آب در منطقه علی رغم بلا استفاده ماندن پایاب بسیاری از سدهای موجود در این شهرستان و همچنین بحث مهاجرت و بیکاری موضوعاتی است که شهرستان میانه در این زمینه ها نیازمند توجه ویژه است.

,

 

,

 

,

 

,

در کنار این موضوعات در گستره شهرستان میانه ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی برای رشد و توسعه وجود دارد که در صورت فراهم شدن امکانات و زیرساخت های لازم می توان در این زمینه امیدوارم بود، وجود آثار متعدد تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری که نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی و توجه ویژه دولتمردان است.

,

 

,

 

,

همچنین ایجاد کارخانه جات صنایع تبدیلی و تکمیلی با توجه به نیاز منطقه و کشاورزان، باغداران، صنعتگران، از جمله مواردی است که انتظار می رود فرماندار جدید بصورت جدی و جهادی وارد عمل شده و ستاد جذب سرمایه گذاری شهرستان را فعال تر قبل در پیش بگیرد.

,

 

,

 

,

مردم شهرستان میانه طی سال های اخیر مطالبات جدی را داشته و همواره خواستار تحقق آن شده اند که تکمیل ساخت سد شهریار و پایاب سد آیدغموش، رسیدگی به وضعیت راه های مواصلاتی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی و استقرار امکانات . بالابردن خدمات در حوزه بهداشت و درمان از مهم ترین آن هاست.

,

 

,

 

,

حال باید منتظر ماند و دید با قطعی شدن تودیع حمید شکری بعد از قریب به بیش از سال از میانه و انتخاب وی به عنوان فرماندار تبریز و سرپرستی محمد رضا مشایخی معاون سباسی فرماندار، فرماندار جدید میانه  می تواند انبوده مطالبات و انتظارات مردم این شهرستان را جامه عمل بپوشاند و ملاک انتخاب مردم در نگاه مسئولین استانی و کشوری لحاظ خواهد شد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه