اخبار داغ

بهره برداری از اولین ساختمان خیرساز دانشگاه آزاد اسلامی کشور در بانه

بهره برداری از اولین ساختمان خیرساز دانشگاه آزاد اسلامی کشور در بانه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: اولین ساختمان خیرساز دانشگاه آزاد اسلامی کشور در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع ، آذر ماه امسال با حضور شخصیت های کشوری و استانی، در شهرستان بانه به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،دکتر محمدقربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در بازدید فرماندار، شهردار و جمعی از مسؤلان محلی شهرستان بانه از این پروژه، حضور و همراهی خیرین و مردم نیکوکار منطقه را در اجرای این طرح مهم علمی و آموزشی به گرمی ستود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

کیانی گفت: استقبال مردم نیک اندیش و خیرین بانه ای از نخستین گام های اجرای این طرح بزرگ و ماندگار تاکنون، موجب تعهد بیشتر، جدیت و حساسیت دانشگاه آزاد در پاسداشت نیات بلند مردم نیکوکار و اجرای هرچه مطلوب تر این طرح شده است.

,

 

,

وی با اشاره به تکنیک های بالای سازه ای، فضاها و بخش های مهم، متنوع و فراگیر این واحد دانشگاهی، آن را در نوع خود کم نظیر خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بانه در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع، با زیربنای ساختمان اصلی 3400 متر مربع در 4 طبقه در شمال شرقی شهر بانه و در دامنه کوه زیبای «دوزین» ساخته شده است.

,

 

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان زمان آغاز اجرای این طرح را نیمه دوم سال 1393 اعلام کرد و افزود: به لطف پروردگار و با همت بلند خیرین و مجریان اجرای پروژه، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی بانه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آذرماه پیش رو راه اندازی می شود.

,

 

,

دکتر کیانی، احداث 200 متر جاده دسترسی، مسجد، بوفه و انتشاراتی جمعاً به مساحت 300 متر مربع و نصب 3 هزار متر دیوار پیش ساخته را از دیگر فضاهای جانبی و اقدامات مهم عمرانی این پروژه بر شمرد.

,

 

,

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد بانه دارای بزرگترین کتابخانه شهرستان شامل تمامی فضای طبقه سوم مرکز، سایت های عمومی و خصوصی بسیار مجهز، سالن جلسات، سالن کنفرانس، 2 آتلیه معماری و 2 سایت تخصصی رایانه است.

,

 

,

نصب دوربین مدار بسته و سیستم های ایمنی و اعلام حریق، و تجهیز همه اتاق های درس عملی و نظری به رایانه و ویدیو پخش دیجیتال هم از دیگر سیستم های پیشرفته و به روز در این مرکز است.

,

 

,

برای ساخت و تجهیز ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بانه، نزدیک به 60 میلیارد ریال هزینه شده است که بالغ بر 60 درصد آنرا خیرین نیک اندیش بانه ای و 40 درصد را دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تأمین نموده است.

,

 

,

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه هم اکنون 1 هزار و 400 دانشجو دارد که در 15 رشته تحصیلی فعال مشغول تحصیل هستند و 130 استاد حق التدریس و 6 نفر پرسنل، خدمات آموزشی و تحصیلی را در این مرکز بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه