اخبار داغ

رئیس اداره ورزش ملایر خبر داد:

درخشش پاور لیفتینگ کاران ملایر در مسابقات چند جانبه غرب کشور

درخشش پاور لیفتینگ کاران ملایر در مسابقات چند جانبه غرب کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: پاورلیفتینگ کاران ملایر در مسابقات چند جانبه غرب کشور موفق به کسب 15 مدال رنگارنگ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ چند جانبه غرب کشور به میزبانی شهرستان بروجرد در رشته های پرس سینه ولیفت برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها  ,

وی افزود: این مسابقات در رده های سنی نوجوانان , جوانان , بزرگسالان و مستر2 برگزار شده و 18 نفر از ملایر در این مسابقات حضور یافتند.

, , ,

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به کسب 15 مدال توسط ورزشکاران ملایر در این مسابقات بیان کرد:   ورزشکاران ملایر در این رقابت موفق ده مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

,

وی با اشاره به مدال آوران ملایری در این رقابت بیان کرد: زهیر زند عباس ابادی، محمد احدیان، علیرضا مرادی، امیر ملکی، احسان شیرزادی، وحید لطیفی، ایرج خدادادی، مهدی ترکاشوند،  امیرعباس ابوالقاضی و علیرضا مرادی مقام اول این مسابقات را به دست آوردند.

,

اکبری اضافه کرد: ناصر هاشمی، رضا کرمی و محمد رضا اصلاحی مقام دوم  و آقایان سهراب هاشمی و امیر روستایی  مقام سوم رقابت ها را کسب کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه