اخبار داغ

ارسال کمک های مردمی شهرستان قروه به مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد+تصاویر

ارسال کمک های مردمی شهرستان قروه به مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد+تصاویر
و چه زیبا آمده ای تا انسانیت را در دستان پرمهر خودت معنا کنی و به آن روح دوباره ای ببخشی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر طی 24 ساعت گذشته مردم شهرستان قروه با حضور در محل های مشخص شده جمع اوری کمک به زلزله زدگان کرمانشاه هر آنچه که می توانستند از کمک های نقدی و غیر نقدی برای دستگیری از آسیب دیدگان به این مناطق ارسال نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

بر اساس این گزارش شهرداری قروه، گروه جهادی شهید محسن حججی و نیز سازمان نظام مهندسی قروه در کنار اصناف و بازاریان و صندوق کار آفرینی امید دوشادوش کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر این شهرستان در جمع اوری کمک های مردمی از جان و دل مایه گذاشتند.

,

در این میان بودند مردمانی که با حتی یک بطری آب معدنی و یا 5 هزار تومان پول امده بودند تا به گونه ای به هموطنان خود در کرمانشاه کمک کنند تا شاید ذره ای درد های روزهای گذشته را برای انان تسکین دهند.

,

آری شهرستان قروه طی 24 ساعت گذشته شاهد زیباترین صحنه های انسان دوستانه ای بود که توسط مردمان غیور این دیار رقم خورده بود.

,

بر اساس اخبار رسیده به سراب خبر موج جمع آوری کمک های مردمی در شهرهای اطراف قروه نیز بی نظیر بوده است به گونه ای که مردمان نیکوکار سریش آبادی، دلبرانی و دزجی نیز با تمام داشته های خود به میدان آمده بودند تا بتوانند در همدردی با هموطنان خود نقشی داشته باشند.

,

روز گذشته این کامیون ها و تریلرها بودند که از شهر قروه به سمت سرپل ذهاب و کرمانشاه، ثلاث بابا جانی و قصر شیرین روانه می شدند و این مهر و محبت مردمانی بود که تاب دیدن آلام هموطنان خود را نداشتند.

,

اما همچنان جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد و پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر در میدان اتحاد آماده جمع آوری نیات خیر شما مردم شریف شهرستان قروه هستند.

,

امید آنکه امروز نیز حماسه ای دیگر بیافرید...

,

تصاویر ارسالی به سراب خبر

,

, , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه