اخبار داغ

در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان درمیان مطرح شد:

مشارکت مردمی در حوزه اعتیاد نقش موثری در کاهش آسیب پذیری جامعه دارد

مشارکت مردمی در حوزه اعتیاد نقش موثری در کاهش آسیب پذیری جامعه دارد
فرماندار درمیان گفت:تقویت سازمان های مردم نهاد راهکار اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از وحدت درمیان، محمد بشیری زاده، فرماندار درمیان در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان درمیان اظهار کرد: مشارکت مردمی و بهرگیری از توان سازمانهای مردم نهاد در حوزه اعتیاد نقش موثری در کاهش آسیب پذیری جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

 

,

وی افزود: تقویت سازمان های مردم نهاد راهکار اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان است.

,

 

,

فرماندار درمیان بیان کرد: طی ماه های گذشته دو باند توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان درمیان منهدم شده که در همین راستا شش مرحله کنترل محور های مواصلاتی در شهرستان درمیان اجرا شد.

,

 

,

بشیری زاده گفت: توانمندسازی و هدایت بهبودیافتگان از اعتیاد به سمت مهارت آموزی و اشتغال از جمله مهترین برنامه های شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان درمیان است.

,

 

,

وی عنوان کرد : در حال حاضر سه مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان فعالیت دارند.

,

 

,

فرماندار درمیان ضمن عرض تسلیت شهادت شهید محمد نایبی در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان خوسف، افزود: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار دارد.

,

 

,

بشیری زاده ارائه گزارش‌های هدفمند در ستاد مبارزه با مواد مخدر را خواستار شد و تصریح : در ارائه این گزارش‌ها باید مشکلات حوزه مبارزه با مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن بصورت دقیق و با ارائه آمار مد نظر قرار گیرد.

,

 

,

علی زندی، دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی نیز اظهار کرد : حمایت و تقویت علمی سازمان‌های مردم نهاد و بروز شدن اطلاعات علمی آنان در زمینه مواد مخدر و پیشگیری باعث رشد و شکوفایی آنان در مبارزه همه‌جانبه با معضل موادمخدر خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد و وظایف یک سازمان مردم نهاد فعال گفت: سازمان‌های مردم نهاد بازوی دولت در امر مبارزه با موادمخدر هستند و میتوان از وجود این سازمانها در پیشبرد برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدراستفاده کرد.

,

 

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اذعان کرد : در هفت ماهه گذشته سال جاری ۲۴ تن و ۹۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد رشد داشته است.

,

 

,

زندی افزود : در این راستا ۳هزار و ۲۰۰ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند وهمچنین ۵۷۰ خودرو ۶۳ دستگاه موتور سیکلت از متهمان توقیف شده است.

,

 

,

وی با تاکید بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر گفت: در حال حاضر ۴۹ سازمان مردم نهاد در خراسان جنوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنند. دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی خاطرنشان کر د : تاکنون در عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان خراسان جنوبی ۹۸ شهید و ۸۰ جانباز را تقدیم شده است.

,

 

,

زندی بیان کرد: هر چه تعاملات اعضای خانواده که مهم‌ترین رکن تشکیل اجتماع میباشد مستحکم‌تر باشد توان مقابله با آسیب های اجتماعی تشدید میشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه