اخبار داغ

مسئول اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات خراسان رضوی خبر داد:

حضور 150 مبلغ در مواکب خدمت رسان به زائران پیاده رضوی

حضور 150 مبلغ در مواکب خدمت رسان به زائران پیاده رضوی
مسئول اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات خراسان رضوی از حضور 150 مبلغ در موکب خدمت رسان به زائران پیاده رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد مهدی قائمی هاشمی در گفتگو با صبح توس؛ در رابطه با برنامه های دهه آخر صفر به ویژه شهادت امام رضا(ع) و استقبال از زائران پیاده عنوان کرد:  امسال ما ۱۵۰ مبلغ خواهر و برادر  را به ۳۰ موکب  اعزام کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با بیان اینکه یک سوم مبلغ ها خواهر هستند ادامه داد:  ۶ محور وجود دارد که دو محور مشهد ملک آباد و ملک آباد تربت حیدریه به دفتر تبلیغات داده شده است و مبلغمان ما به تبلیغ پرداخته اند.

,

 

,

مسئول اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات خراسان رضوی بیان کرد: مبلغان در این 30 موکب به تصیح نماز، تبلیغ چهره به چهره،  بیان احکام، برگزاری حلقه های معرفت، دعا و زیارت و آداب زیارت  می پردازند.

,

 

,

قائمی هاشمی با بیان اینکه این مبلغان برخی هایشان به صورت شبانه روزی و برخی  به صورت پاره وقت فعالیت دارند اظهار کرد: به مناسب دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) ۱۰۰ مبلغ هم به روستاها و مناطق حاشیه ای و تلفیقی اعزام شدند.

,

 

,

وی در پاسخ به این سوال که در سطح شهر مبلغ و موکب برای پذیرایی از زائران دارند، عنوان کرد: ما در سطح شهر مبلغ و موکب نداریم چرا که  تبلیغ برای زائران پیاده در داخل  شهر مشهد به سازمان رسیدگی به مساجد و بعثه رهبری واگذار شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه